Strona 1 z 94

Wyjazd do Liverpoolu

: 21 sie 2005, o 14:01
autor: Sochal
Na pocz¹tku tematu chce zaznaczyc, ze to Belaiza namowila mnie do jego zalozenia i jeœli uznacie, ze sie chwale zbytnio, to na ni¹ zwalajcie :lol: :wink: :).

No a wiec... W przyszle wakacje (lub dopiero za dwa lata, ale raczej nie) pojade do...(domyœlcie sie :wink:) Liverpoolu. Tak, tego mieszcz¹cego sie w kraju nazywanym powszechnie Angli¹ :).

To jednak nie wszystko. Bed¹c w mieœcie Beatelsow bede trenowal z mlodzikami LFC. Jak chcecie - to nie wierzcie, ale juz jest wszystko zalatwione. To, czy wlaœnie mi wierzycie, zupelnie mnie nie obchodzi. Ja wiem, ze jade i bede tam przez te 2 miechy gral, i to mi wystarcza wpelni.

Czekam na ukamieniowanie i pozdrawiam, Levy :).

: 21 sie 2005, o 14:11
autor: Sumo
Levy, postaraj sie tam, to moze jak bedziesz dobrze gral to cie wypatrz¹ jacyœ lowcy talentow i za pare lat zast¹pisz Gerrarda, albo Carraghera :lol: :wink:

: 21 sie 2005, o 14:23
autor: Damian
A to s¹ jakieœ testy , okres probny , czy jak ?

Opisz z pelnymi detalami bo mnie zaciekawilo :)

: 21 sie 2005, o 14:35
autor: Sochal
Damian pisze:A to s¹ jakieœ testy , okres probny , czy jak ?

Opisz z pelnymi detalami bo mnie zaciekawilo :)
Po prostu dol¹czam na dwa miesi¹ce do klubu Liverpool FC :). Pelne detale? Moj trener z Agrykoli jak sie dowiedzial o tym wyjeŸdzie wpadl na taki pomysl, skolowal jakoœ kontakt z trenerami mlodzikow LFC i postalal wszystko. Sie znaczy powiedzial, ze przyjezdzam do Liverpoolu na dwa miesi¹ce, gram w klubie w Polsce i chcialbym sie podcwiczyc u nich. No i sie spytal czy mnie przyjm¹. No i tak tez sie stalo :).
Sumo pisze:Levy, postaraj sie tam, to moze jak bedziesz dobrze gral to cie wypatrz¹ jacyœ lowcy talentow i za pare lat zast¹pisz Gerrarda, albo Carraghera :lol: :wink:


Jeœli juz to Owena bo jestem napastnikiem :) :lol:.

: 21 sie 2005, o 15:13
autor: Redbull
No Levy gratuluje :D Zagraj w parze z Cisse :D A nieladnie zganiac calej winy na kobiete :P

: 21 sie 2005, o 15:23
autor: AcRoSs
No Levy zapowiadaj¹ Ci sie wymarzone wakacje :roll: , gratulacje, jednak nie spocznij na samych laurach tylko daj z siebie wszystko i potraktuj to powaznie, przepracuj ten okres jak najlepiej sie tylko da :wink: . A i Pietras nie zapomnij o Nas jakieœ upominki dla redakcji s¹ jak najbardziej wskazane :twisted: :wink: :) .

Pozdrawiam AcRoSs

: 21 sie 2005, o 15:58
autor: Duszek
Levy super sprawa! Wielkie gratulacje dla Ciebie :). Zaprezentuj tam w Anglii dobrze LFC.PL. Ogolnie fajna sprawa, jeszcze raz wielkie gratulacje.

Pozdro. 8)

: 21 sie 2005, o 16:08
autor: lfc
Kurde Levy grasz na agrykoli?Gralismy z wami w tamtym sezonie!Moj kumpel chodzil na agrykole moze teraz jeszcze tam gra bo go dawno nie widzialem.Kojazysz moze Mika?

: 21 sie 2005, o 16:40
autor: Borek
Ale Levy z ciebie szczeœciarz. ÂZe moj zespol nie ma takich wtykow :cry: Pozdrow odemnie Alonso ok?

: 22 sie 2005, o 22:52
autor: licznerek
Eee levy jeœli ty moj rocznik to musialeœ byc na Arka Gdynia Cup. Mieliœmy z wami szatnie. UKS Cisowa to moi a wasi Agrykola. Byleœ te zim¹ na Arka Gdynia Cup? My wygraliœmy wtedy z wami 2-0 :D

: 23 sie 2005, o 10:32
autor: Sochal
Ja sie przenioslem z Hutnika na Agrykole w te wakacje :P




Pozdrawiam.

: 23 sie 2005, o 10:40
autor: Gin
AcRoSs pisze:No Levy zapowiadaj¹ Ci sie wymarzone wakacje :roll: , gratulacje, jednak nie spocznij na samych laurach tylko daj z siebie wszystko i potraktuj to powaznie, przepracuj ten okres jak najlepiej sie tylko da :wink: . A i Pietras nie zapomnij o Nas jakieœ upominki dla redakcji s¹ jak najbardziej wskazane :twisted: :wink: :) .

Pozdrawiam AcRoSs
Tu sie Zgodze!! Oczywiscie Gratulacje Levy ale jezeli chcesz grac pozniej na powaznie to potraktuj ten wyjazd rowniez powaznie!!. To Twoja przyszlosc i szansa.Mozesz sie wiele nauczyc nawet przez te 2 miechy!! i Pamietaj!! przywiez mi jakies Getry LFC!!!!!!!!!!!!! rozmiar 43 :wink: :wink:

: 23 sie 2005, o 12:25
autor: Juras
Fajnie tak wyjezdzac wiem cos o tym bo ja ze swoja druzyna wyjezdzam co roku do Francji ale w tym nie moglem bo mam zlamana noge ale juz wiem ze dwuch kumpli zalapalo sie do mlodziezowki Bordeaux :D tylko nie wiadomo czy tam zostana na stale bo duzo kosztuje tam zycie a klub nie kwapi sie do tego by ich utrzymywac :x

: 23 sie 2005, o 13:23
autor: licznerek
Levy weŸ kup jakieœ pami¹tki jakieœ koszulki itp dla mnie a ja ci wtedy wyœle kase :) Powiedz Benitezowi ze go uwielbiam i ze jest najlepszy, i ze rz¹dzi i go uwielbiam!

: 23 sie 2005, o 13:33
autor: Belaiza
No widzisz mowilam Ci, ze na naszym Forum sš ludzie na poziomie. :wink:
GRATULACJE :!: :!: :!:
A tak¹ wiadomoœci¹ to ja bym okleila wszystkie przystanki w Sosnowcu. :wink: Piotrek :!: kazdy z nas dalby wiele zeby sie znaleŸc na Twoim miejscu. Nawet ja mimo, ze mam swoje lata a w noge nie gram :wink:
Tak jak pisal Kuba (Gin) to Twoja wielka zyciowa szansa a ponadto wspaniala przygoda.
P.S.
Pocwicz autograf i rozeœlij nam juz teraz :wink: