Mój rower

Tutaj możecie pisać o wszystkim o czym chcecie napisać i podzielić się z innymi.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Awatar użytkownika
alusz93

Mój rower

Post autor: alusz93 »

Ostatnio napadła mnie straszna chęć jeżdżenia rowerem dzięki programowi na androida ENDOMONDO i jeżdżąc dość starym ale "jarym" rowerem pomyślałem o kupnie nowego i tu powstał wielki problem. Kiedyś kupno roweru było dość proste, a teraz jest przeolbrzymi wybór a ceny są kosmicznie. Kompletnie nie wiem jaki rower wybrać jaki rozmiar ramy ( czy też kół?), jestem zielony do potęgi. Dużo na rower nie chciałbym wydawać myślę, że do 800 zł to coś w miarę znajdę dla siebie. Rower będzie używany na szosie jak i na czymś bardziej "luźnym". Myślę, że co do rozmiaru ramy wypadałoby podać swój wzrost: 189cm.

Wydaję mi się, że ten temat jest potrzebny, więc jeśli można niech temat pozostanie;).
- Liverpool został stworzony dla mnie, a ja dla Liverpoolu. - Bill Shankly
- Nigdy nie zwątpimy, gdyż jesteśmy Liverpoolem. To nasz charakter i droga, którą sobie obraliśmy. - Pepe Reina

JarisWojnarez
Kontakt:

Re: Mój rower

Post autor: JarisWojnarez »

http://www.bikeland.pl/rower_grand_rock ... _2013.html

2 miesiące temu kupiłem identyczny. Bardzo miło się na nim jeździ :) polecam
Obrazek

Awatar użytkownika
Redds

Post autor: Redds »

Niecały tydzień temu zakupiłem dokładnie taki sam rower w porządnym sklepie http://www.ceneo.pl/14795343 i jestem z niego bardzo zadowolony, sprawuje się świetnie i super się nim jeździ. Polecam !
Nick na stronie reddsPL, na forum Redds
You'll Never Walk Alone !
Obrazek

Awatar użytkownika
alusz93

JarisWojnarez pisze:http://www.bikeland.pl/rower_grand_rock ... _2013.html

2 miesiące temu kupiłem identyczny. Bardzo miło się na nim jeździ :) polecam