FIFA 13

Tutaj możecie pisać o wszystkim o czym chcecie napisać i podzielić się z innymi.

Moderatorzy: zoltoczerwony, ramar, Juluz, Szpieg1, Gonzo, Daniel, AirCanada

ODPOWIEDZ
mx1337
Posty: 3
Rejestracja: 13 wrz 2012, o 13:25

Re: FIFA 13

Post autor: mx1337 »

U mnie jak gram na Anfield z Chelsea i Torres ma piłkę to trybuny buczą :), sprawdzcie ;d
Awatar użytkownika
sijdn
Posty: 443
Rejestracja: 25 sie 2012, o 19:50

Re: FIFA 13

Post autor: sijdn »

Kibice to prawda śpiewają YNWA ale nie tylko w Fifie 13 kibice LFC śpiewają. Włączcie sobie np. mecz towarzyski Stoke vs Liverpool i zobaczycie, że fani Stoke też śpiewają tą swoją popularną piosenkę. Zresztą wydaję mi się, że w Fifa 12 już kibice Liverpoolu śpiewali YNWA.
Liverpool został stworzony dla mnie, a ja dla Liverpoolu - Bill Shankly
Awatar użytkownika
Sparrow
Posty: 519
Rejestracja: 12 gru 2011, o 19:57

Re: FIFA 13

Post autor: Sparrow »

siema, mam oryginalna fife 13 na xboxie i sie z tego ciesze ale pobralem sb na lapka i mam problem, kumplowi zgralem ja i mu smiga za to gdy ja probuje wlaczyc to tylko jest to koleczko kolo wskaznika, ze laduje i tyle, na tym sie konczy a origina mam pobranego itd. Laptop nowiutki, podzespoly swietne i tylko nasuwa mi sie teraz jedno pytanie: dlaczego?
Awatar użytkownika
chomikLFC
Posty: 211
Rejestracja: 18 sie 2012, o 20:56
Lokalizacja: Lubartów

Re: FIFA 13

Post autor: chomikLFC »

Witam wszystkich chcialbym przedstawic swoja kariere klubem FC Liverpool
KLUB : FC Liverpool
POZIOM GRY/ZARZADU : Zawodowiec/65%
NA TRANSFERY(POCZATKOWO) :36,354,000L(35,000,000L)
NA PENSJE : 500,000 L(250,000L)
PLATFORMA : PC
Sezon : 2 (początek)
SEZON 1
Mam zamiar rozegrać 15 sezonów Liverpoolem i w przeciągu tych 15 sezonów odnowić potęgę Liverpoolowi.Na początku uznałem,że najbardziej będzie odpowiadała mi taktyka 4-3-3 z def.Pomocnikiem.Potem zobaczyłem że potrzebuję skrzydłowego i zdecydowałem się na Juana Manuela Iturbe za 8 mln. plus Joe Cole do FC Porto.Miał to być ostatni transfer,ale nie był,ponieważ Luis Suarez zarzyczył sobie transferu.Sprzedałem go w Deadline Day za 35,000,000 mln.L do Realu,a kupiłem sobie Roberta Lewandowskiego za 20,000,000 mln.Sprzedałem też paru niepotrzebnych zawodników
TRANSFERY
DO KLUBU :
LATO
Juan Manuel Iturbe 78(18) FC Porto -> Liverpool 8,000,000 L + Joe Cole
Robert Lewandowski 86(25) Borussia Dortmund -> Liverpool 20,000,000 L
ZIMA
NIKT
Z KLUBU :
LATO
Stewart Downing 78(26) Liverpool -> AS Roma 6,000,000 L
Jordan Henderson 75(21) Liverpool -> Southampton 5,000,000L
Doni 75(31) Liverpool -> WHU 1,000,000L
ZIMA
Fabio Borini 78(22) WYPOŻYCZENIE
Danny Wilson 73(20) WYPOŻYCZENIE
Adam Morgan 69(18) WYPOŻYCZENIE

Teraz chce przedstawic swoj sklad :
ObrazekRezerwowy :

Obrazek
+ Adam Morgan , Fabio Borini i Andre Wisdom
A teraz oceny. :
Jose Reina 85(31)-Dobre Występy przeplatał słabymi , sprzedałem go na początku 2-ego sezonu 7/10
Glen Johnson 80(29)-Trochę lepszy od Martina lepiej w ataku , Tak samo jak on w obronie obronie 9/10
Sebastian Coates 75(22)-W miarę dobrze zgrywa się z Danielem czasami popełni błąd ale ogólnie OK 8/10
Daniel Agger 84(26)-Tak samo jak Coates 8/10
Jose Enrique 81(26)-Wlaczak dużo biega , dużo się wraca czasami niecelne podanie , ale nadrabia to walecznością 9/10
Lucas Leiva 82(25)-Pare asyst,pare goli całkiem ok,ale bardzo dobrze w obronie 8/10
Suso 69(18)-Dobry strzał z daleka kilka goli , kilka asyst , 8/10
Nuri Sahin 87(24)-gra na zmianę z Allenem , spodziewałem się po nim więcej 7/10
Oussama Assaidi 82(24)-Król Strzelców , król asyst.22 gole w sezonie i 18 asyst 11/10
Raheem Sterling 73(17) na początku średniawo , ale później się rozszalał 8/10
Robert Lewandowski 86(25)-Na początku słabiutko,ale potem lepiej 18 goli w lidze 8/10
REZERWY :
Steven Gerrard 81(32)-Grał w pierwszym , ale potem ze składu wygryzł go Suso , szybko spada mu skill , ale nie mam zamiaru go sprzedawać 7/10
Martin Kelly 80(22)-Gra na zmiane z Glenem i spisuje się w miarę dobrze , trochę gorzej w od Glena ale jest młodzy i musi się trochę nauczyć 7/10
Joe Allen 82(22)-Szybki, doskonały przegląd pola , ale gorzej z tym ostatnim podaniem 8/10
Samed Yesil 70(19)-Dobry rezerwowy 13 goli w lidze , 10 w pucharach 8/10
Jack Robinson 69(18)-Gra dobrze , niedługo będzie na poziomie Enrique 7/10
Danny Wilson 74(20)-Wypożycznie
Daniel Pacheco 76(20)-Pod koniec sezonu grał regularnie 7/10
LIGA: W lidze byłem 4 , chociaż przez chwile byłem 1 potem 6 , ale ogl. cały sezon byłem niezagrożony na 4 pozycji i nie było możliwości dogonić Chelsea która była 3
KRÓL STRZELCÓW
1.Oussama Assaidi 22 goli (Liverpool)
2.Robert Lewandowski 18 goli (Liverpool)
3.Demba Ba 15 goli(Newcastle)
KRÓL ASYST
1.Oussama Assaidi 16 asyst (Liverpool)
2.Juan Manuel Iturbe 12 asyst (Liverpool)
3.Raheem Sterling 11 asyst (Liverpool)
Czyste Konta :
1.Joe Hart 21 CK (Manchester City)
2.Petr Cech 15 CK (Chelsea)
3.Lloris 14 CK (Tottenham)
Capital One Cup: Zagrałem rezerwami , Odpadłem w ćwierćfinale z Watfordem 2-0
FA Cup.:Odpadłem z Millwal w 2 rundzie 1-0 grałem rezerwami
Liga Europy : w grupie z 10 pkt. byłem drugia grupe miałem taką : Liverpool,Bayer 04,Sport Lokeren,AIK.W 1/16 odpadłem z FC Porto gdzie u siebie przegrałem 2-1 a na wyjeździe wygrałem 1-0 .Grałem rezerwami
REPREZENTACJA
Zostały mi 2 mecze do końca Eliminacji , prowadzę reprezentację Irlandii Północnej mam 15 pkt. pierwsza Anglia ma 18 pkt. a druga i trzeci Belgia i Czechy 12 pkt. reszta odstaje dużo
PODSUMOWANIE:
Ten sezon zaliczam do średnio udanych , jedynie zadowolony jestem z PL , szybko poodpadałem z pucharów , mam nadzieję że powalczę za rok :)
PLANY:
Chcę zdobyć mistrzostwo , osiągnać półfinały każdego Pucharu
PLANY TRANSFEROWE :
Swój plan wykonałem , przedstawię go przy opisie 2-ego sezonu :)
PROSZĘ O KOMENTARZE ;) ZROZUMCIE ILE SIĘ NAPRACOWAŁEM NAD OPISEM KARIERY :D
WSZELKIE PORADY MILE WIDZIANIE
Awatar użytkownika
polik
Posty: 2183
Rejestracja: 17 gru 2009, o 21:10
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: FIFA 13

Post autor: polik »

Wszystko naprawdę bardzo fajnie i ciekawie, tylko pamiętaj Liverpool FC nie FC Liverpool :)
Kariera bardzo interesująca. Ten Iturbe to serio aż tak dobry?
" Nie rozmawiaj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię na Swój poziom a potem pokona doświadczeniem "

Na stronie mam nick " Zochan "
Awatar użytkownika
chomikLFC
Posty: 211
Rejestracja: 18 sie 2012, o 20:56
Lokalizacja: Lubartów

Re: FIFA 13

Post autor: chomikLFC »

polik pisze:Wszystko naprawdę bardzo fajnie i ciekawie, tylko pamiętaj Liverpool FC nie FC Liverpool :)
Kariera bardzo interesująca. Ten Iturbe to serio aż tak dobry?
Powiem tak , nie jest jakiś wybitny , ale jest dobry , gra na poziomie Sterlinga , ma tylko lewą nogę :P
Yamahunta
Posty: 15
Rejestracja: 12 sie 2012, o 09:43

Re: FIFA 13

Post autor: Yamahunta »

Nie wiem jak mogłeś sprzedać Reine on chyba w tej fifie jest bardziej zbugowany niz Casillas, broni niewiarygodne piły, do tego w 2 sezonie rozwija sie do 88
Awatar użytkownika
Szmuggler
Posty: 496
Rejestracja: 13 kwie 2011, o 11:25

Re: FIFA 13

Post autor: Szmuggler »

Ja mam połowę drugiego sezonu i mam Iturbe i Labyad na prawym skrzydle. W tym momencie obaj mają po 20 lat i obaj mają dokładnie OVR 80. Obaj są bardzo podobni chociaż Iturbe jest o kilka punktów szybszy. U mnie to podstawa prawego skrzydła i bardzo polecam obu.

Dla mnie lekkim rozczarowaniem jest Suso. U mnie ma 20 lat i ma 71 OVR. Cały czas gram nim w pucharach itp ale boje sie, ze nie dojdzie mu do przynajmniej ovr 82-85. Ma ktos moze info jak sie ten chlopak rozwija bo szkoda byloby tracic czas na rozwijanie chlopaka ktory sie zatrzyma na 80.

Nie wiem jak wam ale u mnie chyba wypozyczenia nie do konca dzialaja...Sahin gra juz drugi sezon na tym wypozyczeniu z poczatku gry....Carrolla musialem za to sam recznie sciagnac w polowie wrzesnia drugiego sezonu bo chyba nie chcialo mu sie wracac...
ziaja
Posty: 1480
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 23:09
Lokalizacja: Rzeszów/Sanok

Re: FIFA 13

Post autor: ziaja »

Szmuggler pisze:Ja mam połowę drugiego sezonu i mam Iturbe i Labyad na prawym skrzydle. W tym momencie obaj mają po 20 lat i obaj mają dokładnie OVR 80. Obaj są bardzo podobni chociaż Iturbe jest o kilka punktów szybszy. U mnie to podstawa prawego skrzydła i bardzo polecam obu.

Dla mnie lekkim rozczarowaniem jest Suso. U mnie ma 20 lat i ma 71 OVR. Cały czas gram nim w pucharach itp ale boje sie, ze nie dojdzie mu do przynajmniej ovr 82-85. Ma ktos moze info jak sie ten chlopak rozwija bo szkoda byloby tracic czas na rozwijanie chlopaka ktory sie zatrzyma na 80.

Nie wiem jak wam ale u mnie chyba wypozyczenia nie do konca dzialaja...Sahin gra juz drugi sezon na tym wypozyczeniu z poczatku gry....Carrolla musialem za to sam recznie sciagnac w polowie wrzesnia drugiego sezonu bo chyba nie chcialo mu sie wracac...
Ja zacząłem grać nową karierę i wstawiłem suso do pierwszego składu, już jestem pod koniec pierwszego sezonu a hiszpan ma już staty na poziomie 78
Obrazek
Awatar użytkownika
Sprytny
Posty: 177
Rejestracja: 25 mar 2012, o 11:38

Re: FIFA 13

Post autor: Sprytny »

Szmuggler pisze:Ja mam połowę drugiego sezonu i mam Iturbe i Labyad na prawym skrzydle. W tym momencie obaj mają po 20 lat i obaj mają dokładnie OVR 80. Obaj są bardzo podobni chociaż Iturbe jest o kilka punktów szybszy. U mnie to podstawa prawego skrzydła i bardzo polecam obu.

Dla mnie lekkim rozczarowaniem jest Suso. U mnie ma 20 lat i ma 71 OVR. Cały czas gram nim w pucharach itp ale boje sie, ze nie dojdzie mu do przynajmniej ovr 82-85. Ma ktos moze info jak sie ten chlopak rozwija bo szkoda byloby tracic czas na rozwijanie chlopaka ktory sie zatrzyma na 80.

Nie wiem jak wam ale u mnie chyba wypozyczenia nie do konca dzialaja...Sahin gra juz drugi sezon na tym wypozyczeniu z poczatku gry....Carrolla musialem za to sam recznie sciagnac w polowie wrzesnia drugiego sezonu bo chyba nie chcialo mu sie wracac...
Miałem ten sam problem z wypożyczeniami, Carrolla sam ściągnąłem jednak Sahin opuścił mnie na początku 3 sezonu. Także u mnie wszystko wróciło do normy w 3 sezonie.
Awatar użytkownika
chomikLFC
Posty: 211
Rejestracja: 18 sie 2012, o 20:56
Lokalizacja: Lubartów

Re: FIFA 13

Post autor: chomikLFC »

U mnie także Suso się jakoś nie wybitnie rozwija :P ale bd go trzymał , ponieważ mam nadzieję że się rozwinie :D a co do Reiny , sprzedałem go , ponieważ znalazłem 2 16 letnich bramkarzy którzy mają potencjał 89-94 :P wiem że to może dziwne :D ale nie chcę hamować rozwoju tych 2 młodych bramkarzy :)
Tesko
Posty: 14
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 09:18

Re: FIFA 13

Post autor: Tesko »

chomikLFC pisze:U mnie także Suso się jakoś nie wybitnie rozwija :P ale bd go trzymał , ponieważ mam nadzieję że się rozwinie :D a co do Reiny , sprzedałem go , ponieważ znalazłem 2 16 letnich bramkarzy którzy mają potencjał 89-94 :P wiem że to może dziwne :D ale nie chcę hamować rozwoju tych 2 młodych bramkarzy :)
ja też sprzedałem Reine, kupiłem Leno, obecnie ma OVR 82 i również znalazłem bramkarza 16 lat. potencjał ponad 90 ;D
Awatar użytkownika
Burqman
Posty: 270
Rejestracja: 11 wrz 2012, o 12:11
Lokalizacja: Wadowice

Re: FIFA 13

Post autor: Burqman »

Mam takie pytanie zacząłem grać w karierę jak Suso miał 62 teraz po aktualizacji ma 70 czy da się jakoś wprowadzić tą aktualizacje do trybu kariery ? :?
Obrazek
Ta drużyna ma niezwykłą duszę – nieważne, jak wysoko przegrywamy, zawsze walczymy do końca. - Steven Gerrard
Awatar użytkownika
dagonet
Posty: 769
Rejestracja: 2 lis 2010, o 17:00
Lokalizacja: Wawa

Re: FIFA 13

Post autor: dagonet »

Rowniez sprzedalem Reine, udalo mi sie wyciagnac Harta za wlasnie Reine i 3 bańki. Ani troche tego nie zaluje bo Hart broni kapitalnie. Polecam jako nastepce dla Gerrarda zwrocic uwage na Merkela. 75 ovr, potencjal 88+. Kapitalny zawodnik. Troche sie dziwie tym, ktorzy Gerrarda poslali tak szybko na lawke, u mnie jest swietny, 2gi sezon, 83 ovr. W pierwszym sezonie byl krolem strzelcow BPL, 31 bramek, 12 asyst. Teraz rowniez mu idzie swietnie, po 16 meczach ma 17 bramek. Dla mnie zawodnik z idealnie ulozona stopa. Najwiekszym rozczarowaniem jest niestety Sahin :/ wykupilem go z Realu za 14 baniek + Karol :D teraz zastanawiam sie nad sprowadzeniem Rodrigo z Benfici..
ziaja
Posty: 1480
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 23:09
Lokalizacja: Rzeszów/Sanok

Re: FIFA 13

Post autor: ziaja »

Burqman pisze:Mam takie pytanie zacząłem grać w karierę jak Suso miał 62 teraz po aktualizacji ma 70 czy da się jakoś wprowadzić tą aktualizacje do trybu kariery ? :?
Tak. Tylko musisz grać od nowa. Jak masz wybór składów to masz zazwyczaj : Domyślne. Musisz zmienić na 'Pobierz Aktualne Składy' lub 'Własne'
Obrazek
ODPOWIEDZ