Nowy lay

Tutaj możecie pisać o naszej stronie. Co chcielibyście, żeby się na niej znalazło lub co powinniśmy zmienić.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Lachol
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 2007, o 00:24
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lachol »

Witam, jestem nowym forumowiczem. Uwa¿am, i¿ nowa ods³ona prezentuje siê bardzo elegancko. :D
Lachol

ramirezOne
Posty: 11
Rejestracja: 28 wrz 2004, o 15:01
Lokalizacja: JastrzĂŞbie ZdrĂłj
Kontakt:

Post autor: ramirezOne »

Pozwolilem sobie na stworzenie (dla samego siebie oczywiscie) prototypu nowego lay'a dla strony LFC.pl... Tak w ogole myslalem, ze moje konto zostalo juz usuniete ale widze, ze wciaz, albo sie tu o mnie pamieta, albo poprostu nie ma opcji wyrzucania niepotrzebnych uzytkownikow. W kazdym badz razie ktos niedawno poprosil mnie jak za dawnych lat o zrobienie lay'a dla LFC.pl na co ja odparlem stanowcze nie... A to ze wzgledu na sytuacje rodzinne (spodziewam sie narodzin moich dzieci - blizniaki) , a to na brak czasu, ktory za tym idzie... Ostatnio jednak cos mnie tchnelo i moze, zeby nie przynudzac pokaze co z tego wyszlo:

http://rapidshare.com/files/59489061/lfclay.jpg.html

Aby bylo jasne wszystkie prawa zastrzezone, ale jestem w stanie oddac lay w dobre rece jesli tylko znajdzie sie chetny nabywca...

PS. Bardzo bede sobie cenil krytyke, oby byla konstruktywna...

Pozdrowienia dla TEAMu LFC.pl - i nie myslcie sobie, ze nie sledze Waszej pracy.... jestem tutaj codziennie ;)
Obrazek
LIVERPOOL FC & CELTIC GLASGOW
ARM TO ARM

Awatar użytkownika
Sochal
Posty: 2840
Rejestracja: 3 kwie 2005, o 15:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sochal »

W redakcji to ja nie jestem wiec mam bardzo malo do powiedzenia w tej kwestii, ale jako jeden z niewielu siedze w grafice, wiec chetnie sie wypowiem :)

Przede wszystkim za maly ten lay, bardziej nadaje sie na jakies malutkie portfolio aktualizowane raz na ruski rok. Na stronie pojawia sie multum newsow, wiec cztery okna (poza tym znowu niezbyt szerokie) to stanowczo za malo. Zbyt szaro. Pasek pod topem mi sie nie podoba - kiepska czcionka i raczej brzydkie kolory. Ogolem calosc w 100% mi nie podchodzi po prostu.

Natomiast jakis juz czas temu tylko i wylacznie dla rozrywki zrobilem cos takiego:

http:/lfc.pl/levy/lay.jpg
FORM IS TEMPORARY, CLASS IS PERMANENT
"Football is a simple game complicated by idiots."
Bill Shankly

MaG
Posty: 1281
Rejestracja: 2 cze 2005, o 15:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MaG »

To co zrobil ramirezone wyglada naprawde bardzo dobrze,
poza ta kwestia czterech okienek...trzeba by nad tym sie zastanowic i wymyslic jakies inne rozwiazanie

natomiast to co zrobil Levy...
wykonanie bardzo dobre, ale raczej to by sie u nas nie przyjelo...
jeszcze by nas gazeta scignela... :P :lol:
dobrze, ze wylacznie dla rozrywki :wink:

Damian
Posty: 2693
Rejestracja: 17 sie 2004, o 23:24

Post autor: Damian »

Dorzuce od siebie pewne standardy bez ktorych nie wyobrazam sobie nowego layoutu.
- czcionka musi byc wieksza, czytelna, tak jak na gazeta.pl
- strona musi miec taki uklad, aby pole newsow bylo szerokie, by lepiej sie czytalo kazda wiadomosc. Obecnie jest za mala.

Levy co prawda nie odkryles tutaj Ameryki, ale layout wzorowany na gazeta.pl moze sie przyjac. Podoba mi sie szczegolnie srodek strony i byc moze prawa strona. Preferuje mniej grafiki i latwa nawigacje.

Layout Ramireza bazuje na obecnym, ktory za rok lub mniej powinien przejc do przeszlosci. Potrzebne sa zmiany szczegolnie jesli chodzi o czytelnosc strony. Moim zdaniem dominujacy kolor powinien byc bialy. Tak jak na serwisach typu onet.pl

ODPOWIEDZ