Liga Mistrzów 2020/21

Po prostu Liga Mistrzów i Puchar UEFA.

Moderatorzy: zoltoczerwony, ramar, Juluz, Szpieg1, Gonzo, Daniel, AirCanada

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ynwa19
Posty: 761
Rejestracja: 10 sty 2019, o 22:14

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: ynwa19 »

I faza grupowa za nami :D

Nasz remis w Danii jest ok choc jak wielu Kolegow z niektorymi decyzjami Jürgena rowniez sie nie zgadzam ale to on jest kapitanem tego statku.
Szkoda Ajaxu bo mieli przy stanie 0:0 swoja 100% szanse na gola ale taki jest wlasnie futbol-jedni bramki nie zdobyli to drudzy(Atalanta) potrafili ich skarcic skrzetnie wykorzystujac gre w przewadze.

W najciekawszej bo trzymajacej do konca w napieciu grupie,Conte/Inter jeszcze raz udowodnili,ze oni i LM "to se ne da".Real praktycznie juz do przerwy wybudowal Wlochom autostrade do 1/8 ale ci nie chcieli z niej skorzystac-ale jak sie trafia zamiast do bramki w kolege z druzyny to meczu nie da sie wygrac.
I w ten sposob Gladbach mimo porazki wystapi na wiosne w LM,Szachtar,ktory tez nie dal rady czerpac profity z pomocy podopiecznych Zidana w LE a mediolanczycy beda mogli sie skupic na rodzimych rozgrywkach.

PSG wygralo co nie stanowi niespodzianki-tutaj nie ma co sie dalej rozwodzic.

Salzburg i w tym sezonie ostatecznie nie dal rady przebic sie do fazy pucharowej ale do trzech razy sztuka!
Awans Atleti nikogo w sumie nie zaskoczyl a Bayern kontynuje swoja serie bez porazki w LM.

"Pepowcy" jak zwykle w grupie sa mocarzami ale to przeciez tylko taka "przygrywka"
Marsylia nawet przez chwile nie wygladala na druizyne,ktora moze skorzystac z porazki Grekow i zakwalifikowac sie do LE.

Pora na krotkie podsumowanie tej fazy zmagan.
Niespodzianek nie ma bo ich raczej byc nie moglo.Europejski futbol zostal praktycznie "zabetonowany" przez tzw "wielkich"
W 16-tce mamy 4 przedstawicieli z Hiszpanii oraz Niemiec,po 3 z Anglii i Wloch oraz po jednym z Francji a takze Portugalii i dokladnie te 6 nacji dominuje w 5-letnim rankingu UEFA oraz posiada(z tego co wiem) najwieksze zasoby finansowe.
Taki Ajax np odpadl w pierwszej fazie juz drugi raz z rzedu,Salzburg walczy ale bez powodzenia podobnie jak Szachtar-strasznie to wszystko przewidywalne!
Ktos moze powie a co z MU? w sensie zaskakujacych rozstrzygniec.Tutaj bylo wiadomo,ze jedna druzyna musi odpasc.Czy najslabsza byla z tej trojki akurat ekipa Norwega-moze i nie ale po dobrym starcie 2 kolejne porazki na koniec mowia same za siebie.
:P Druzyne Ole w LE wole

No to czekamy na losowanie w poniedzialek a tam moim zyczeniem jest dalej Sevilla
Przez życie idź z uśmiechem na twarzy
bugi
Posty: 1815
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: bugi »

Obrazek

Dawać mnie tu niemców jakichś
Obrazek
Awatar użytkownika
Radbug
Posty: 886
Rejestracja: 16 gru 2015, o 16:33

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: Radbug »

Madryt jak zwykle przyfarcił. Znowu będą ich oskarżać o jakieś ciepłe kulki, a tym razem to przecież zwykła matematyka. Jednak rywale na jakich mogą trafić w 1/8 to śmiech na sali.

A co co nas to byle nie Hiszpanie i będzie dobrze.
Nie mam na co narzekać. Coś Ty zrobił Kloppie?!
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
Awatar użytkownika
ynwa19
Posty: 761
Rejestracja: 10 sty 2019, o 22:14

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: ynwa19 »

Nie zgodze sie z Kolega :D
Na dzien dzisiejszy nie sa lepsi ani od Atalanty ani tez Lipska.
Lecz pewnie dostana Porto a City Lazio a my z zezowatym szczesciem znowu Atleti.
Przez życie idź z uśmiechem na twarzy
adamne
Posty: 629
Rejestracja: 31 lip 2017, o 21:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: adamne »

Ja bym chciał Porto albo Borussię więc na pewno ich nie wylosujemy. Będą tradycyjnie Hiszpanie, albo Barcelona albo Atletico.
Nas się nie skreśla.
Andy Robertson
bugi
Posty: 1815
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: bugi »

Co taka cisza w ostatnich dniach odnośnie sędziego Sebastian Coltescu, który PODOBNO był sprawcą rasistowskich słów wobec kogoś tam. Jeszcze go nie ukrzyżowali? A może zaraz się okaże, że jednak jest niewinny i cała ta afera to szopka? Ktoś ma jakies info?
Obrazek
Awatar użytkownika
ynwa19
Posty: 761
Rejestracja: 10 sty 2019, o 22:14

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: ynwa19 »

https://www.sport.pl/pilka/7,65041,2660 ... sroda.html

I jest terminarz-w sumie ze względu na kontuzje mogliśmy grać tydzień później.
Przez życie idź z uśmiechem na twarzy
bugi
Posty: 1815
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: bugi »

Ponawiam zapytanie, czy coś wiadomo w sprawie rumuńskiego sędziego Sebastian Coltescu? Próbuję znaleźć jakies informacje i bezskutecznie. Czyżby to była tylko gównoburza wywołana przez wiadomo kogo dla osiągnięcia korzyści pewnych środowisk i wywołanie nagonki medialnej kosztem niewinnego człowieka, któremu zmarnowano życie?
Obrazek
paranormalnY
Posty: 392
Rejestracja: 6 kwie 2014, o 23:20

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: paranormalnY »

Strona turecka już następnego dnia po samym zajściu nie chciała w ogóle rozmawiać o sprawie, do dzisiaj nie wystąpiła z żadnymi roszczeniami.

Komisja dyscyplinarna UEFA jeszcze analizuje sprawę, składa się do zamknięcia sprawy za porozumieniem stron.

Sam arbiter wynajął prawnika z Hiszpanii i zamierza walczyć z UEFA o milionowe odszkodowania za straty na wizerunku.

żródło: https://www.digisport.ro/special/s-au-s ... ism-973421
love the game hate the business
Obrazek
bugi
Posty: 1815
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: bugi »

I bardzo dobrze, ze walczy o swoje i mam nadzieję że uzyska te odszkodowanie od UEFA i od tego co tam tak do niego skakał najbardziej.
Przy okazji jeśli sprawa skończy się jak na to się zapowiada, w tym meczu inny rezultat niż obustronny walkower bedzię skandalem.
Niestety o sprawiedliwości można tylko pomarzyć, są równi i równiejsi a piłkarze w Anglii dalej beda klęczeć i się poniżać.
Obrazek
Django
Posty: 2848
Rejestracja: 25 maja 2014, o 23:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: Django »

bugi pisze: 23 gru 2020, o 12:42 I bardzo dobrze, ze walczy o swoje i mam nadzieję że uzyska te odszkodowanie od UEFA i od tego co tam tak do niego skakał najbardziej.
Przy okazji jeśli sprawa skończy się jak na to się zapowiada, w tym meczu inny rezultat niż obustronny walkower bedzię skandalem.
Niestety o sprawiedliwości można tylko pomarzyć, są równi i równiejsi a piłkarze w Anglii dalej beda klęczeć i się poniżać.
Ostatnio Marsylia pokazała piłkarzom City co myśli o ich uniżoności dla czarnoskórych.
Obrazek
Abemadlo
Posty: 37
Rejestracja: 10 sie 2015, o 21:45

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: Abemadlo »

Django pisze: 23 gru 2020, o 12:46
Spoiler:
Ostatnio Marsylia pokazała piłkarzom City co myśli o ich uniżoności dla czarnoskórych.
A co takiego sie stalo? Moglbys rozwinac temat?
Django
Posty: 2848
Rejestracja: 25 maja 2014, o 23:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: Django »

Abemadlo pisze: 23 gru 2020, o 12:55
Django pisze: 23 gru 2020, o 12:46
Spoiler:
Ostatnio Marsylia pokazała piłkarzom City co myśli o ich uniżoności dla czarnoskórych.
A co takiego sie stalo? Moglbys rozwinac temat?
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/pilkar ... ity/227656
Obrazek
Abemadlo
Posty: 37
Rejestracja: 10 sie 2015, o 21:45

Re: Liga Mistrzów 2020/21

Post autor: Abemadlo »

Dzieki :) Gratulacje dla OM, w koncu ile to jeszcze bedzie trwac? Czy juz do konca swiata stalym elementem bedzie klekanie przed meczem? To tak jakby minuta ciszy czcic pamiec jakiejs zmarlej osoby przez kilkanascie spotkan od zdarzenia. Raz i wystarczy. To samo w tym przypadku. Juz pokazali, ze sie z tym ruchem solidaryzuja, starczy.
ODPOWIEDZ