Euro 2008

Tutaj dyskutujemy o wszystkim co związane z zespołami narodowymi.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Siena
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 16:00
Kontakt:

Post autor: Siena »

Moim zdaniem Portugalia i Holandia maja na przyszle kilka lat najlepsze linie pomocy na swiecie..
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
icerox
Posty: 385
Rejestracja: 11 kwie 2006, o 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: icerox »

Ja sie nie zgodze. Pod tym wzgledem to Hiszpanie dysponuje najwieksza sila razenia. Iniesta, Krkic, Fabregas, David Silva to gracze mlodzi bardzo i maja mnostwo sezonow przed soba a juz sa gwizdami w swoich zespolach. Reszta stawki tez jeszcze pogra kilka ladnych sezonow Xavi, Xabi Alonso i w szczycie aktualnie De la Red.

profesor
Posty: 169
Rejestracja: 29 kwie 2005, o 16:11
Lokalizacja: suwałki==>wrocław

Post autor: profesor »

Iniesta Krkic Fabregas David Silva < Babel Sneijder Van der Vart Robben

na mnie zdecydowanie wieksze wrazenie robia Holendrzy...

Siena
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 16:00
Kontakt:

Post autor: Siena »

Krkic to napastnik.. i potrafi strzelac bramki tylko slabym druzynom..

Babel, Van der Vaart, Sneijder, Robben naprawde tworza najlepsza linie pomocy swiata..
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Siena
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 16:00
Kontakt:

Post autor: Siena »

GRUPA A

1. Portugalia
2. Czechy
3. Turcja
4. Szwajcaria

Moze nie wielkie druzyny, ale naprawde grupa bardzo i to bardzo ciekawa to nie grupa C ale wlasnie grupa A moze okazac sie najciekawsza grupa mistrzostw i tak naprawde nie mam pojecia kto z niej awansuje.



GRUPA B

1. Niemcy
2. Polska
3. Chorwacja
4. Austria

BIALO CZERWONE BARWY NIEZWYCIEZONE! - Tyle na temat tej grupy :)



GRUPA C

1. Wlochy
2. Francja
3. Holandia
4. Rumunia

Wlochy i Niemcy to druzyny, ktore chcialbym aby odpadly jako pierwsze. A Francja i Holandia maja naprawde fajne, mlode reprezentacje, ktore graja ciekawa dla oka kibica pilke.





GRUPA D

1. Hiszpania
2. Szwecja
3. Rosja
4. Grecja

Hiszpania to wiadomo. A Rosja moim zdaniem moze byc tutaj spora niespodzianka, nie tylko w grupie ale i na calych mistrzostwach, Rosjanie maja kilku swietnych zawodnikow w wielkiej formie i mysle, ze solidnie namieszaja.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
icerox
Posty: 385
Rejestracja: 11 kwie 2006, o 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: icerox »

profesor pisze:Iniesta Krkic Fabregas David Silva < Babel Sneijder Van der Vart Robben

na mnie zdecydowanie wieksze wrazenie robia Holendrzy...
Na dzien dzisiejszy.. ktos zapomina ze mowimy tutaj o przyszlosci. Srednia wieku tych pilkarzy co wymieniles pasuje bardzo do znaczka co postawiles miedzy jednymi a drugimi, jakies 3 lata mniej. Wiekszosc z nich dopiero 20 lat skonczyla albo moze jeszcze nie (krkic) dlatego wiekszym potencjalem na lata dysponuje Hiszpania. Gdzie byl Sneijder 3 lata temu a gdzie jest Fabregas..

Siena
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 16:00
Kontakt:

Post autor: Siena »

Sneijder 3 lata temu byl w Ajaxie, fenomenalnym zawodnikiem.
Mogl grac w lepszym klubie, lecz wolal sie jeszcze rozwijac w Amsterdamie i bardzo dobrze zrobil.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
icerox
Posty: 385
Rejestracja: 11 kwie 2006, o 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: icerox »

Nie zartuj zemnie nawet. Kyut tez byl fenomenalny w Holandii, Drenthe byl .. Babel byl..
Zeby nie bylo, ja Snejidera lubie bardzo bo swietny z niego grajek. Ale Fabregas juz jest lepszy od niego bedac 4 lata mlodszym.. mowiac o przyszlosci linii pomocy liczy sie wiek i poziom. Za duzo gracie w gry..

adilfc
Posty: 582
Rejestracja: 28 paź 2006, o 10:32

Post autor: adilfc »

Siena pisze:Moim zdaniem Portugalia i Holandia maja na przyszle kilka lat najlepsze linie pomocy na swiecie..

dopoki Stiven gra w reprezentacji Anglii to oni maja najlepszy srodek :) a moze skrzydla Portugalia i Holandia maja lepsze

Awatar użytkownika
tilburg
Posty: 1024
Rejestracja: 7 gru 2005, o 18:33

Post autor: tilburg »

nie chce wam tutaj psuc imprezy, na temat wyzszosci Holandii na Hiszpania, czy odwrotnie, ale Krkic nie jedzie nie te zawody...
jedzie natomiast De la Red... wielu z nas sie podsmiewalo z raportow laczacych nas z nim, a jak sie zalapal na kadry, to az taki zly nie jest chyba...
...no i jest tez nowy faworyt na gwiazde, dzieki Euro... Gomis...

a tak swoja droga, to i tak Holendrzy zajda dalej 8) 8)
THIS IS ANFIELD

Awatar użytkownika
Brewka
Posty: 658
Rejestracja: 3 sty 2006, o 16:22
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Brewka »

tilburg pisze:
a tak swoja droga, to i tak Holendrzy zajda dalej 8) 8)
To to na pewno.
Hiszpania niby ma graczy ciekawych, godnych uwagi, ale nie jest dobra DRUZYNA. Na praktycznie zadnym turnieju nic wielkiego nie ugrala.
Patrzac na sklad Hiszpanow to mysle, ze na kazdym wiekszym turnieju powinni wlaczac sie to walki o wysokie koncowe lokaty, a czasami nawet o tytul, jednak PRAWIE zawsze zawodza.
I mysle, ze i tym razem Hiszpania odpadnie z turnieju szybko. A smiem twierdzic, ze nawet z grupy nie wyjda...

Awatar użytkownika
Randez
Posty: 663
Rejestracja: 1 sie 2006, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Randez »

Co do Hiszpanow - nie bez powodow, mowi sie o nich "Graja jak nigdy, przegrywaja jak zawsze" :) Mam nadzieje, ze Torres do spolki z Alonso przelamia ta opinie.

Ale dla mnie faworytem sa Holendrzy. Mloda druzyna z mlodym trenerem, niczego i nikogo sie nie bojaca.

A moim zdaniem wyglad Euro

Grupa A:

1. Czechy
2. Portugalia
3. Turcja
4. Helweci

Grupa B:

1. Niemcy (z nimi zremisujemy, ale oni wiecej Austrii i Chorwacji napykaja)
2. Polska
3. Chorwacja
4. Austria

Grupa C:

1. Holandia
2. Francja
3. Wlochy
4. Rumunia (szkoda ich...)

Grupa D:

1. Hiszpania
2. Szwecja
3. Rosja
4. Grecja


CWIERCFINALY:

Czechy - Polska Juz raz ich pokonalismy xDD
Portugalia - Niemcy Niemcy tu powinni dac rade...
Holandia - Szwecja jestem pewny Holandii
Hiszpania - Francja Francuzi raczej...


Dalej nie napisze, bo nie wiem jak polfinaly sie rozkladaja <zawstydzony>
Biało-czerwona na maszcie, kiełbasy do góry i jedziemy!

Siena
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 16:00
Kontakt:

Post autor: Siena »

Mam taka ksiazeczke z rozpiska Euro i jest tak
Cw : 1A - 2B 2A - 1B | 1C - 2D 2C - 1D
Polfinal : 1A - 2B 2A - 1B - zwyciezcy tych par zagraja ze soba i podobnie tutaj 1C - 2D 2C - 1D.
Tak wiec mozemy dwukrotnie spotkac sie z Niemcami.

Teraz na inny temat, ogladalem przed chwila pierwsza polowe meczu Portugalia - Gruzja aby przyjrzec sie blizej grze Bosingwy, Chelsea jak wiemy ma problemy z tylu a Bosingwa to pilkarz ZNAKOMICIE GRAJACY DO PRZODU, naprawde dzisiaj go widzialem czesciej pod bramka gruzinow niz swoja, kapitalny drybling i przyspieszenie, ale z tylu jest po prostu slabiutki - Iashvili robil z nim co chcial, Portugalczyk nie wie jak ma sie ustawic i gdzie wsadzic noge aby odebrac pilke.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Cowboy
Posty: 320
Rejestracja: 13 sty 2006, o 15:17
Lokalizacja: Böbbelin 54° 23' 42'' N 16° 20' 54'' E
Kontakt:

Post autor: Cowboy »

Telewizja Polska nie pokaze ani jednej bramki z rozpoczynajacych sie za tydzien pilkarskich mistrzostw Europy. Publiczna telewizja nie przyjela oferty Polsatu, dajaca mozliwosc emisji 3-minutowego skrotu z kazdego z 31 meczow Euro 2008 - pisze "Dziennik". Gazeta informuje tez o kwocie, jaka Polsat zada za prawa - pol mln euro.

Polsat jest wlascicielem praw na pokazywanie meczow Euro na terenie Polski. Zaplacil za nie 15 mln euro. Poczatkowo negocjowal z TVP odsprzedanie tzw. pakietu otwartego, dajacego mozliwosc emisji w kanale otwartym polowy meczow turnieju, w tym oczywiscie spotkan z udzialem Polakow, polfinalow i finalow mistrzostw. Telewizja Publiczna nie przyjela jednak oferty w wysokosci 9-10 mln euro. Teraz prawdopodobnie zrezygnuje takze z pokazywania goli w swoich programach informacyjnych. Ostatecznie Polsat pokaze w swojej stacji niekodowanej 27 z 31 meczow.

Cena pol mln euro odstraszyla takze TVN; stacja slyszac oferte Polsatu w ogole nie przystapila do negocjacji.

Piotr Farfal, czlonek zarzadu telewizji publicznej, ktory negocjowal ze stacja Solorza, dodaje: "Polsat stosuje zasade, ze jak nie kijem go, to palka. Probuje minimalizowac straty finansowe, ktore poniesie, samodzielnie obslugujac mistrzostwa, i proponuje horrendalne ceny za skroty. Juz raz udowodnilismy, ze jesli ktos stawia ceny zaporowe i probuje naciagnac TVP, to my tego nie kupimy. - To horrendalna stawka - cytuje "Dziennik" jednego z pracownikow redakcji sportowej TVN. Innego zdania jest wiceszef sportu w Polsacie, Piotr Pykiel: - Przedstawilismy rozsadne warunki, a cena jest rynkowa - mowi.

"Dziennik", powolujac sie na ekspertow rynku mediow podaje, ze srednia stawka za minute waznego wydarzenia sportowego wynosi 1000 euro. W przypadku 31 skrotow o dlugosci okolo trzech minut wychodzi blisko 100 tys. euro. Jednak stosujac podobny przelicznik prawa do calego turnieju powinny kosztowac ok. 3 mln euro. Polsat zaplacil az 15 mln.




Brawo dla telewizji publicznej!
Brawo dla wszystkich z Woronicza!
Dziekujemy!
Wyrazy podziekowania wyraze staropolskim "pracie wam w oczodol!"

ps
policzmy ile transmisji w roku przeprowadza TVP z meczow pilkarskich "o stawke"
LM, Puchar UEFA, mecze kwalifikacyjne
LM 6 w grupie plus 7 w fazie pucharowej
Puchar UEFA, tu nie jestem pewien ale chyba z kolejnych 7 transmisji by sie znalazlo
mecze kwalifikacyjne, w tym roku bedzie ich moze z piec
za wszelkie błędy odpowiada drukarnia
ללא דת


Obrazek

Awatar użytkownika
DWT-Adas
Przyjaciel Żubra
Posty: 969
Rejestracja: 6 lut 2008, o 18:59
Lokalizacja: Raszyn
Kontakt:

Post autor: DWT-Adas »

Ale przynajmniej mozemy obejrzec mistrzostwa w tak widowiskowych sportach jak chod sportowy czy inne bierki elektryczne pod woda. Ja sie bardzo ciesze z zaporowych cen Polsatu - przynajmniej mam pewnosc, ze nie uslysze "no, ale wtedy sedzia pomylil sie na niekorzysc Chelsea a tym razem na korzysc Manchesteru" czy innych madrosci Szpaka.

ODPOWIEDZ