Euro 2008

Tutaj dyskutujemy o wszystkim co związane z zespołami narodowymi.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Awatar użytkownika
icerox
Posty: 385
Rejestracja: 11 kwie 2006, o 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: icerox »

Bramka : Casillas
Obrona: Kolodin, Puyol, Cetin, Capdevilla
Pomoc: Arshavin, Xavi, Ballack, Silva
Napad: Torres, Podolski

Taki sobie zrobie sklad w FM :lol:

Skiłi

Post autor: Skiłi »

U mnie wyglada to tak:

Casillas
Ramos - Marchena - Ooijer - Lahm
Silva - Ballack - Senna - Podolski
Villa - Torres

Mozliwe ze kogos tam pominolem :P

Pozdro.

Awatar użytkownika
kudlaczek
Posty: 165
Rejestracja: 6 sie 2007, o 20:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kudlaczek »

------------- Casillas ------------
Ramos - Puyol - Marchena - Contra
Arshavin - Senna - Ballack - Silva
------------ Torres - Villa ----------

Lawka : Buffon, Capdevilla, Xavi, Pawluczenko, Zyrjanow, Modric, Sneijder
FUCK OFF CHELSEA FC
YOU AIN'T GOT NO HISTORY
5 EUROPEAN CUPS AND 18 LEAGUES
THAT'S WHAT WE CALL HISTORY !

KX18
Posty: 204
Rejestracja: 24 maja 2008, o 12:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: KX18 »

--------------Boruc---------------
Ramos - Oojer - Marchena - Lahm
Silva - Xavi - Ballack - Podolski
---------- Villa - Torres ----------

Subs:
Casillas
Senna
Capdevilla
Fabregas
Arshavin
Snejder

Awatar użytkownika
sensej
Posty: 900
Rejestracja: 15 sie 2007, o 15:01
Lokalizacja: Łuków miasto Tłuków
Kontakt:

Post autor: sensej »

Viva Espana!

Jestem niezwykle szczesliwy ze zwyciestwa Hiszpanii i z tego, ze wlasnie to Czerwony Torres strzelil wspaniala decydujaca bramke. Co do samego spotkania troche nieskuteczni byli Hiszpanie. Ogladajac mecz w 50 min juz wytrzymac nie moglem, przeciez tyle sytuacji podbramkowych i nie potrafili strzelic kolejnej bramki. A Niemcom trzeba strzelic przynajmniej 2 bramki by wygrac mecz i juz widzialem pilke w siatce kiedy to rozpedzali sie do ataku szwaby. Tylko szczescie Hiszpanii, ze Niemcy cos wykonczyc nie potrafili a w bramce znakomity Casillas. Ciesze sie z tego, ze to nie Raul a wlasnie Iker podniosl Puchar Mistrzow Europy, gra na najwyzszym swiatowym poziomie juz 10 lat i nie mial spadku formy (!) to chyba o czyms swiadczy.
Puyol chyba najslabszy pilkarz Hiszpanii, tak mnie denerwowal- on i jego gra. ze nadchodzila ochota strzelic mu przez ekran TV i wytargac za te kudly by sie mogl otrzasnac z tego 'czegos'. Torres zmazal wszystkie swoje nieudolne zagrania podczas tych mistrzostw jedna strzelona bramka w finale :)

11 mistrzostw:

-------------------Casillas-------------------
---Ramos---Ooijer---Marchena---Lahm---
---Arshavin--Senna--Ballack--Podolski---
------------Torres---------Villa-------------

rezerwa (tu male problemy ale mysle, ze powinni sie znalezc chocby) :
-Boruc/Buffon
-Xavi
-Silva
-Gio
-Nihat
"Od chwili tej, aż do końca świata w ludzkiej będziem pamięci. My, wybrani. Kompania braci. Kto dziś wespół ze mną krew przeleje ten mi bratem."

Awatar użytkownika
Kaminho
Posty: 640
Rejestracja: 17 lut 2008, o 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kaminho »

Wiadomo, ze tak naprawde nie da rady wybrac najlepszej 11 ale co tam...

Casillas
Ramos - Puyol - Chiellini - Zhirkov
Silva - Xavi - Senna - Podolski
Torres - Arshavin

Boruc
Anyukov
Altintop
Ballack
Senturk
Villa
Pavluchenko

A najlepszym wg mnie zawodnikiem mistrzostw byl grajacy na rownym i wysokim poziomie przez caly turniej Marcos Senna.

shelby3001
Entertainment
Posty: 1204
Rejestracja: 13 lut 2008, o 23:18
Lokalizacja: Romford

ostatnie slowo

Post autor: shelby3001 »

Witam.
Pozwolcie ze przedstawie ostateczne podsumowanie Euro 2008.

i tak oto:

podczas 30 spotkan padlo 76 bramek co daje srednia 2.53 bramki na mecz.
Holandia byla najbardziej bramkostrzelna a jej srednia to 2.5 bramki na mecz.

najwiecej strzalow na bramke oddala reprezentacja Hiszpanii ze srednia ponad 20.8 na mecz.
Rumunia i Szwecja oddaly najmniej strzalow ze srednia zaledwie 11 na mecz.

Portugalia byla najlepsza w posiadaniu pilki ze srednia czasu gry na mecz 55.5%
Najgorsza byla Szwecja z poziomem 42.67%

Jesli chodzi o kary dyscyplinarne w postaci czerwonych i zoltych kartek Turcja byla bezapelacyjnie pierwsza z jedna czerwona i az 15-stoma zoltymi.
Szwecja uzyskala najmniej zaledwie trzy zolte kartoniki.

Jesli chjodzi o faule- najbardziej nie czysto zagrala polska ze srednia fauli na mecz 22.33
najmniej fauli na mecz zanotowaly Niemcy - 14.2

Dokladnosc podan w najwiekszym stopniu zaprezentowala Hiszpania osiagajac swietny wynik ze srednia 81.8%
najgorsza pod tym wzgledem byla Szwajcaria z wynikiem 68.67%

Na pulapki offside'owe najczesciej nabierala sie Portugalia z poziomem 4.25 na mecz
Austria zaledwie raz podczas wszystkich jej spotkan.

Jedynie 20 bramek sposrod 76 byly zdobyte zza pola karnego.

I na koniec jako ciekawostka-

Mieszkancy Wielkiej Brytanii podjeli zaklady u bukmacherow na mecz finalowy Niemcy - Hiszpania lacznie na sume £20 milionow - kwota ktora jest swiatowym rekordem jesli chodzi o jakikolwiek mecz miedzynarodowy w historii futbolu...
Obrazek

Gin
Robbie Ryder
Posty: 1904
Rejestracja: 14 sie 2004, o 17:42
Lokalizacja: 19 Południk

Post autor: Gin »

Pomimo, iz Mistrzostwa Europy 2008 zakonczyly sie, chcialbym dodac kilka grosikow od siebie :) tak w skroconym skrocie....

E VIVA ESPANA :!:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=tia0xB6r_Cs[/youtube]

Gratulacje dla bezkonkurencyjnej Hiszpanii, ktorej w koncu udalo sie zabrnac dalej niz 1/4 finalu. Przepiekna gra i dominacja nad Niemcami (zwlaszcza druga polowa). Tak szczerze, to tam moglo byc spokojnie 4:0. Kolejny powod do szczescia to porazka Niemcow - szkoda, ze wczesniej nie odpadli. Po pierwszych spotkaniach bardzo chcialem aby jedna z ekip - Holandia, Hiszpania, Portugalia wygraly ten turniej, udalo sie Hiszpanii, moja radosc jest tym wieksza, gdyz najliczniejsza grupa Hiszpanow to zawodnicy Liverpoolu (czy sie myle?). Portugalia nie wytrzymala psychicznie, Holandia - fizycznie, Polska, no coz.....Polska pojechala po kase i dostala 8mln Euro. Chlopakom wystarczy....wielki smutek mnie ogarnal i zal mam do Polskiej Ekipy. Tym razem bylismy pewni, tym razem wiedzielismy, ze Polacy nie dadza dupy, tym razem bylo tak jak zawsze - dalismy dupy. Nie mozna winic Leo Beenhakkera, zrobil wszystko, zawiedli pilkarze. Nie wiem dlaczego zdziesiatkowana Turcja potrafila stworzyc zagrozenie i prawie pokonac Niemcow w polfinale a Polacy nie potrafili pokonac Austrii, czy mocniej powalczyc z Chorwacja. Nie widzialem w Polakach woli walki, checi zwyciezenia, gryzienia trawy. Widzialem za to "gwiazdy", jak Jacek Krzynowek, ktory osiagnal swoje w pilce i jakos mu sie nie chcialo, Smolarka, ktory mimo slabszych chwil wypadl pozytywnie, Artura "Borubara" Boruca, niewatpliwego bohatera naszej Ekipy oraz Roger Guerreiro, faceta walczacego za nieswoj kraj w taki sposob w jaki powinni walczyc wlasnie Polacy. Ta trojka zawodnikow (Smolar, Roger oraz Boruc) walczyla dla Polski. Sa oczywiscie i slabsze ogniwa, ale jakos nie chce o nich wspominac.
Fakt faktem, ze zostalismy dwukrotnie oszukani przez sedziow - 1 - Operacja WEBB i 2 - nieuznany gol Smolarka w meczu z Niemcami. To bylo tak niesprawiedliwe, ze nie mozna sie z tym pogodzic. (aha i za pamieci - Roger w meczu z Austria nie strzelil gola ze spalonego).
Ogolnie Euro wypadlo pomyslnie dla kilku ekip(Rosja, Hiszpania, Turcja) oraz niezbyt wesolo dla innych (Francja, Wlochy, Holandia, Portugalia....Polska?).
Chcialbym kiedys ogladac taka wole walki i przygotowanie do meczu w Polakach jaka widzialem u ekip ROSJI (sklad w 98% zlozony z Ligi Rosyjskiej, czego nie ma u nas a szkoda), Turcji oraz Austrii. Moze technicznie Austria przegrywa nawet z Polakami, jednak w meczu tych dwoch druzyn Polacy nie potrafili dogonic wspolgospodarzy turnieju....

Na koniec dwie mysli.....

1) Mimo, iz pewnie malo kto pamieta - Najbardziej wspolczuje jednemu graczowi tych mistrzostw - Alexandrowi Frei-owi

Obrazek

Nie moglem patrzec na niego - tak mi go bylo szkoda....to musialo byc straszne uczucie. To taka odwrotnosc uniesienia Pucharu po wygranym meczu...
cos okropnego, mam nadzieje, ze wroci jak najszybciej do zdrowia....

2) czy jest szansa aby SILVA i DAVID VILLA pojawili sie na ANFIELD?? hehe - pytam powaznie.....
“You, me, or nobody is gonna hit as hard as life, but it ain’t about how hard you hit, it’s about how hard you can get hit and keep moving forward, how much you can take and keep moving forward. That’s how winning is done” - Rocky Balboa

ODPOWIEDZ