Strona 1 z 6

Eredivisie

: 26 mar 2006, o 15:04
autor: Koszmar
Eredivise czyli liga Holenderska...aktualnosci mecze durzyny transfery..wszystko o tamtejszych zespolach:D i pilkarskich wydarzeniach z tego regionu:D:D..

: 26 mar 2006, o 15:15
autor: Daniel
Moim ulubionym klubem holenderskim jest Feyenoord. Lubie tš druzyne, majš dobryh zawodnikow i ladne oprawy meczow. Poza tym gral tam Jerzy Dudek :) dlatego czuje do nich duzy sentyment.

PSV takze lubie jako klub, bo ta druzyna ma pewne wartoœci, nie zwi¹zane z pieniedzmi. Ajax lubie glownie przez ich œwietn¹ szkolke. AZ to tez klub niczego sobie. :)




POZDRO.

: 26 mar 2006, o 15:19
autor: Saku
W holandii klub na ktorym mozna sie bylo dzisiaj u bukmachera nieŸle przejechac to wlaœnie Feyenoord Rotterdam [ przepraszam Daniel ale byli faworytem ]. Otoz przegrali oni z ADO Den Haag 0-2. Trzeci w tabeli Feyenoord i 10 oczek nizej, na trzynastym Den Haag. Nawet Dirk Kuyt dzisiaj nic nie zdzialal. Ustawiony mecz :roll:

W meczach rozpoczetych o 14:30 poki co do przerwy Ajax prowadzi 1:0 z NAC, AZ Alkmaar na wyjeŸdzie z RKC Waalwijk takze 1:0, a Utrecht z Heracles remisuje u siebie 0:0.

PS. Z holenderskiej jeœli mialbym wybrac to chyba AZ Alkmaar lub PSV :D

Pozdraviam Saku

EDIT: Wszystkie wyniki z pilkarskiej Eredivise na dziœ.

12:30 Feyenoord 0 : 2 ADO Den Haag :!:
14:30 Ajax 1 : 1 NAC :!:
14:30 RKC 0 : 1 AZ
14:30 Utrecht 1 : 0 Heracles Almelo

: 26 mar 2006, o 16:39
autor: sniegus
Powiem, ze maj¹c okazje ogl¹danie co tydzien ligi holenderskiej mam swojego faworyta wœrod wielkiej trojki. Lubie ogl¹dac gre Ajaxu. Moze obecnie za kadencji Blinda nie uklada im sie dobrze, lecz robi na mnie wrazenie ich szkolka. Co roku na "wychodzi na œwiat" 2-3 mlodych pilkarzy. Obecnie z Ajaxu furore robi Emmanuelson i Huntelaar. Chcialbym widziec by w LFC co roku chociaz 1 zawodnik z rezerw przebijal sie do pierwszego skladu.

BTW: Dziœ Feyenoord pokazal jak mozna przegrac b¹dŸ co b¹dŸ wygrany mecz :)

: 26 mar 2006, o 20:23
autor: Dynia
Moim ulubionym klubem z ligi Holenderskiej jest PSV EINDHOVEN,graj¹ bardzo rowno i dlatego s¹ na pierwszym miejscu w lidze,chociaz niemaj¹ jakiœ wielkich nazwisk w zespole.

: 27 mar 2006, o 10:43
autor: carlsberg
Z ligi Holenderskiej najbardziej bliska mi druzyna jest Ajax Amsterdam . Jest to klub ktory (chyba jak wiekszosc klubow holenderskich ) stawia na mlodziez ze swoich szkolek . A Ajax posiada naprawde bardzo dobra szkolke z ktorej wyszlo mnostwo gwiazd .... Szkoda ze teraz sie nie licza w Europie ....

: 27 mar 2006, o 11:38
autor: AirCanada
Nie bede tu ukrywal, ze z druzyn z Beneluxu najbardziej lubie Ajax Amsterdam. Pamietam doskonale tš druzyne z finalu LM chociazby z 95 roku, kiedy to we Wiedniu pokonali Milan 1:0 po bramce Kluiverta w koncowce meczu. Pamietam doskonale tš porazke z Juventusem po rzutach karnych itp itp

Ogolnie w druzynie ze stolicy Holandii imponowalo mi zawsze to stawianie na zawodnikow mlodych z amsterdamskiej kuŸni talentow. Szkoda, tylko, ze zawsze jak juz sie ci pilkarze troszke rozwineli to im ktoœ ich podpierdzielal, dlatego tez Ajax nie moze walczyc o wielkie laury w LM.

Tacy pilkarze przeciez jak: Bracia: Frank i Ronald, Litmanen, Michael Laudrup, Sunday Oliseh, Winter, Seedorf, Davids ....a potem Ibrahimovic, Van der Meyde, Van Der Vaart, Chivu a teraz nowa fala z Huuntelarem, Babelem, Rosalesem, Pienarem, Trabelsim i innymi na czele.

No po prostu klasa, wielka klasa.

Wielki szacunek dla Ajaxu z mojej strony :!:

: 27 mar 2006, o 12:22
autor: korek303
carlsberg pisze:Z ligi Holenderskiej najbardziej bliska mi druzyna jest Ajax Amsterdam . Jest to klub ktory (chyba jak wiekszosc klubow holenderskich ) stawia na mlodziez ze swoich szkolek . A Ajax posiada naprawde bardzo dobra szkolke z ktorej wyszlo mnostwo gwiazd .... Szkoda ze teraz sie nie licza w Europie ....
.....trzeba przyznac,ze federacje pilkarskie takich krajow jak Holandia,Brazylia zawsze byly znane z pracy z mlodziezš, czego efektem jest,ze nigdy reprezentacje tych panstw nie schodzš ponizej pewnego poziomu na arenie miedzynarodowej....troszeczke inaczej wyglšda to juz pozniej,kiedy sš oni "podprowadzani" przez kluby bogate, ktore kupujš juz produkt gotowy :wink: ,trudno mi wymienic je wszystkie,poniewaz latwiej byloby wskazac znaczšce, w ktorych nie wystepujš zawodnicy z kraju kawy, czy tez tulipanow....trudno jest mi wybrac miedzy tymi zespolami, wiec losowo wyszlo na Feyenoord.. :)

Pozdro!

: 27 mar 2006, o 14:11
autor: Koszmar
Hehe..moznaby rzec ze tak jak w Polsce najlepszych mamy bramkarzy(Dudek, Boruc, Kuszczak, Fabianski[jeszcze niejaki Wojciech Szczesny zostal kupiony przez Arsenal- szczeœciarz:D]) to w Holandii maj¹ najlepsze szkolki i z tamt¹d wywodzi sie baardzo duzo gwiazd:D.. a tak na marginesie to nie wiem czy wiecie ale PSV Eindhoven kupilo jednego z POlskich bramkarzy ...koleœ ma bodajze 16 lat czy coœ kolo tego:D...szczesciarz:D..a moj ulubiony klub to oczywiscie PSV Eindhoven(polubilem ich od polfinalu z MIlanem..muszcze sie przyznac..:(:(..bez batow) ..

: 27 mar 2006, o 14:38
autor: carlsberg
czy przypadkiem Abramowicz nie jest wlascicielem PSV ? Bo cos mi sie tak obilo o uszy .... ?

: 27 mar 2006, o 14:45
autor: AirCanada
Raczej nie. Chodzily kiedyœ plotki, ze chcial zainwestowac m.in w PSV i Rome, ale nic z tego nie wyszlo.

W Corinthiasie Sao Paulo ma spore udzialy, podobnie jak w CSKA Moscow :)

: 27 mar 2006, o 15:01
autor: lfc
carlsberg pisze:czy przypadkiem Abramowicz nie jest wlascicielem PSV ? Bo cos mi sie tak obilo o uszy .... ?


Nie jest ale...chelsea i psv dogadaly sie miedzy sob¹ na temat wspolpracy :roll: ...Polega ona na tym ze roaman daje holendrom ileœ tam kasy co sezon na szkolke i drobne wydatki a ci odplacaja mu sie tym ze oddaj¹ po niskich cenach najwieksze gwiazdy :x ...Tak do chelsea trafil robben chociazby ktory byl juz dogadany z man utd i mial jechac podpisywac kontrakt.Wtedy abramowicz sie dogadal z psv i sci¹gn¹ robbena...

: 27 mar 2006, o 15:52
autor: tilburg
dokladne powiazania miedzy chelsea a PSV nie sa nikomu oficjalnie znane... to co ty przytoczyles "lfc" sie zgadza... tylko ze Roman za Robbena zaplacil 20 mln funtow... dosc duzo jak na "friend price" ...Kezman poszedl chyba za 6...ale i tak sie niesprawdzil

jakis czas temu byly w holandii plotki ze Alex, brazylisjki obronca PSV jest "wlasnoscia" Chelsea ... co po jakims czasie zdementowal prezes klubu...

: 27 mar 2006, o 16:02
autor: lfc
tilburg pisze:dokladne powiazania miedzy chelsea a PSV nie sa nikomu oficjalnie znane... to co ty przytoczyles "lfc" sie zgadza... tylko ze Roman za Robbena zaplacil 20 mln funtow... dosc duzo jak na "friend price" ...Kezman poszedl chyba za 6...ale i tak sie niesprawdzil

jakis czas temu byly w holandii plotki ze Alex, brazylisjki obronca PSV jest "wlasnoscia" Chelsea ... co po jakims czasie zdementowal prezes klubu...

Az za 20?Bylem przkonany ze za 10 czy coœ...No nic pewnie dogadali sie jakos po tym transferze czy coœ bo jak sam mowisz sprawa z alexem byla doœc gloœna.Jedno jest pewne...Nawet jak by sie nie dogadali to roman ma pieniadze zeby kupic wszystkich graczy psv za 10 krotnie zawyzone ceny :dry: ...

: 31 mar 2006, o 20:20
autor: Mati
Moim ulubionym zespolem w lidze holenderskiej jest PSV Eindhoven. Kiedyœ lubilem Feynoord, ale zniechecili mnie swoj¹ gr¹ przez kilka sezonow.
W PSV najbardziej cenie ich trenera oraz Farfana. Nie mozna rowniez pominšc Cocu. Sšdze, ze Hiddink wybierac utalentowanš mlodziez i nie boi sie ogrywac ich w najciezszych spotkaniach.
Za to mu chwala. PSV jest bardzo mocne i bliskie zdobycia kolejnego tytulu.

CU