Znaleziono 680 wyników

autor: ynwa19
3 lip 2020, o 07:11
Forum: Mecze
Temat: Manchester City - Liverpool
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 6236

Re: Manchester City - Liverpool

Mecz do jak najszybszego zapomnienia. Rozpoczelismy nawet dobrze,stworzylismy sobie szanse i osobiscie mialem odczucie,ze obrona City po raz kolejny pokazuje,ze nie jest monolitem lecz tego impetu nie wystarczylo na dlugo. A pozniej taka bezsensowna akcja "popisal sie" Joe-naturalnie to byl taki "mi...
autor: ynwa19
2 lip 2020, o 17:59
Forum: Mecze
Temat: Manchester City - Liverpool
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 6236

Re: Manchester City - Liverpool

Najpierw delektować się mega zasłużonym szpalerem,później rozegrać bardzo dobre spotkanie a następnie wygrywając pokazać kto jest kim aby w efekcie końcowym zrobić kolejny kroczek w kierunku paru rekordów.

Prosty plan na udany wieczór :D

Come on LFC!
autor: ynwa19
2 lip 2020, o 11:13
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

Bardzo ciekawie zrobilo sie w tabeli po wczorajszych porazkach Leicester oraz Chelsea. Ci pierwsi zdobyli od restartu tylko 2 pkt a drudzy "nie skonsumowali" wygranej przeciwko City i zawiedli w Londynie. To wszystko jest niestety woda na mlyn MU,ktory maja w dorobku 7 pkt z ostanich 3 gier i zblizy...
autor: ynwa19
30 cze 2020, o 12:43
Forum: Kadra i Transfery
Temat: Rozważania i spekulacje transferowe
Odpowiedzi: 3696
Odsłony: 2280163

Re: Rozważania i spekulacje transferowe

Nie lubie takich pytan poniewaz zadna odpowiedz nie jest dobra szczegolnie jezeli nie zna sie wszystkich faktow i pozostaje subiektywna ocena. Nasze metody tez podsumowalem na podstawie tego co wiem czyli dostepnych informacji. I tutaj mozna mowic o,jak juz pisalem, bardzo dobrym zarzadzaniu. Czy je...
autor: ynwa19
30 cze 2020, o 07:21
Forum: Kadra i Transfery
Temat: Rozważania i spekulacje transferowe
Odpowiedzi: 3696
Odsłony: 2280163

Re: Rozważania i spekulacje transferowe

Offsite Polityka finansowa FSG zasluguje (na dzien dzisiejszy) tylko i wylacznie na pochwale. Nie szastaja pieniedzmi na lewo i prawo lecz madrze inwestuja i to we wszystkich mozliwych obszarach. Mamy przeciez nowa trybune,za chwile nowoczesny osrodek treningowy a ten najwazniejszy odcinek klubu pil...
autor: ynwa19
26 cze 2020, o 00:39
Forum: Liverpool FC
Temat: Jürgen Klopp
Odpowiedzi: 2201
Odsłony: 1018694

Re: Jürgen Klopp

Stara piłkarska prawda mówi "piłka nożna to taka gra,w której 22 mężczyzn biega za piłką,a na końcu i tak wygrywają Niemcy".

I tak trzymać Jorguś! :D
autor: ynwa19
25 cze 2020, o 22:09
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

Tytuł wywalczyliśmy sami na boisku.
Po prostu tak ułożył się terminarz ponieważ równie dobrze City mogło grać wczoraj a my dzisiaj.
A tak wyśrubujemy być może rekord jak najszybszego zdobycia tytułu mistrza Anglii.
autor: ynwa19
25 cze 2020, o 21:56
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

Po Chelsea widać,że walczą o LM w następnym sezonie.
Pulisic świetnie wykorzystał to nieporozumienie w obronie.
Pachnie .....mistrzostwem :D
autor: ynwa19
25 cze 2020, o 20:17
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

Jeszcze niecałe 3 godziny i......
TEN SEZON! :D
A wtedy do pracy w naszej koszulce-oby.
autor: ynwa19
25 cze 2020, o 11:26
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

A dlaczego kosztem Leicester "musi" to byc United?
Przeciez rownie dobrze na 4 pozycji moze zameldowac sie Wolverhampton.
"meczyster" niech sobie gra tam gdzie jego miejsce czyli co najwyzej w LE.
autor: ynwa19
25 cze 2020, o 11:07
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

Rowniez City zapewnilo sobie tytul po 33 rundach w sezonie 2017/18.
Ponadto mozemy poprawic takie rekordy:
-ilosc pkt zdobytych w domu-aktualnie 55 a wiec trzeba wszystko do konca na Anfield wygrac
-ilosc pkt na koniec sezonu-aktualnie 100
-ilosc zwyciestw w sezonie-aktualnie 32
autor: ynwa19
25 cze 2020, o 07:33
Forum: Liverpool FC
Temat: Powrót wielkiego Liverpoolu
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 24019

Re: Powrót wielkiego Liverpoolu

Jeszcze tylko jeden krok,ktory albo wykona za nas Chelsea badz uczynimy go sami na Etihad i meki kazdego kibica LFC zostana zakonczone. 30 la!t moj Boze jak ten czas szybko zlecial. Tyle sie przez ten okres wydarzylo a czlowiek trwal i wierzyl,ze kiedys nadejdzie TEN SEZON . Bylo pare kampanii w kto...
autor: ynwa19
24 cze 2020, o 06:04
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

O Matko Boska! co tu się działo po mojej odpowiedzi do kolegi Kamila6? Powiem krótko:pax między chrześcijany! :D A wracając do sedna czyli futbolu i PL to cieszy mnie wygrana Spurs ponieważ depczą teraz po piętach MU. A nim niżej w tabeli koncowej "męczyster" tym większa moja radość. Szkoda tylko WH...
autor: ynwa19
23 cze 2020, o 14:29
Forum: Kadra i Transfery
Temat: Rozważania i spekulacje transferowe
Odpowiedzi: 3696
Odsłony: 2280163

Re: Rozważania i spekulacje transferowe

SO to powinien byc ktos w rodzaju Klavana czyli doswiadczenie ale bez wielkich wymagan odnosnie pierwszego skladu.Tutaj nie mam kandydata.
Na lewej mozna by sie postarac o Jeroma Roussillona z Wolfsburga.Jako zmiennik Robbo moglby sie sprawdzic.
A skrzydla to Cantwell albo Sarr.

To tak na szybko.
autor: ynwa19
23 cze 2020, o 11:48
Forum: Premier League
Temat: Premier League 2019/2020
Odpowiedzi: 2208
Odsłony: 951279

Re: Premier League 2019/2020

Zalozmy teorycznie,ze jakis klub z PL wydalby oswiadczenie mowiace o tym,ze oczywiscie jest on przeciwko jakimkolwiek przejawom rasizmu ale nie zgadza sie aby zamiast nazwisk na koszulkach pojawil sie napis "BLM". I co wtedy? Kara od FA,UEFA,FIFA? Przeciez to bylby wlasnie jawny dowod dyskryminacji ...