eh mimo to super wspominam ten samochód, powodzonka

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada
error71 napisał(a):Miałem taki sam problem z astra h gtc tylko że 1.9 cdti 100km, szarpanie przy określonych obrotach ( nie pamietam dokładnie, poniżej 2k) czyszczenie egr pomagało zazwyczaj,a ponadto nie było to tak denerwujące, bo żeby usterka sie pojawiła, musiałem że tak powiem, przytrzymać samochód na tych danych obrotach przez sekunda dwie i dopiero zaczynało szarpać.
eh mimo to super wspominam ten samochód, powodzonka
mefju2 napisał(a):HappyBlancik, mam nadzieje że jeszcze pomogę.
Octavię 2 odradzam, mniej więcej od momentu rozpoczęcia produkcji tego modelu przyszedł czas w VW gdzie zaczeli pierdolić silniki niemiłosiernie. FSI jak i T(F)SI z początku produkcji to tragedia, tak samo 2.0 TDI na pompowtryskach.
Były jeszcze 1.9 TDI, o oznaczeniu BXE i BLS jednak te silniki również mają problemy - a dokładniej z panewkami które się wycierają, a jak stanie to już tylko remont. A reszta silników o oznaczeniu MPI to jedynie małolitrażowe 1.4 i 1.6, a więc po przesiadce z 530 byłby to masochizm
Że swojej strony mogę Polecić Hondę Accord VII generacji z jakimkolwiek silnkiem lecz dwulitrówka będzię za słaba.
Ale za ten pieniądz myślę ze udałoby się znaleźć K24 z fajnym wypasem w środku, może i nawet w pakiecie TypeS. (lecz pamiętaj, bi-em-dablju) pod niektórymi względami to to nie będzie (wyciszenie we wnętrzu).
Chyba że diesle też Cie interesują to 2.2 CDTi jak najbardziej godny polecenia, świetny motor
Kuj napisał(a):Jeśli chodzi o silniki benzynowe to zwykle japońce robią dobre. Ja polecam Mazde 6 sport. Silnik 2.5 na łańcuszku bardzo elastyczny bez turbo tylko 170km i jak nie masz ciężkiej nogi to dużo nie spali. Miałem też focusa mk2 2.0 duratec bardzo fajny niezawodny silnik, w wersji 1.6lx też niezły a i prowadzi się przyzwoicie. Tak jak kolega pisał wyżej silniko benzynowe z grupy VW były słabe a i oleju sporo potrafią spalić poza tym Skody wygladają tragicznie i wyposażenie zwykle bardzo słabe. Jak ma być tanio to opel, tania eksplotacja przyzwoite silniki całkoem niezawodne.
Kuj napisał(a):Zafira B miała dwie niezłe jednostki, które przy okazji nieźle chodziły z gazem 1.6 (nie polecam jeśli robisz duże trasy, łatwo zamęczyć silnik samochód nie jest lekki) i 2.0 przyzwoite osiagi i calkiem niezawodna.
Jak nie potrzebujesz dużego auta to Astra H w 1.6 chyba najlepsza opcja. Dobry stosunek mocy do spalenia ale wiadomo że w 1.6 szału nie ma. Ja osobiście miałem Merive szału nie było, ale bardzo praktyczne i pojemne autko. Wada merivy były awarie wspomagania kierownicy.
HappyBlancik napisał(a):Kuj napisał(a):Jeśli chodzi o silniki benzynowe to zwykle japońce robią dobre. Ja polecam Mazde 6 sport. Silnik 2.5 na łańcuszku bardzo elastyczny bez turbo tylko 170km i jak nie masz ciężkiej nogi to dużo nie spali. Miałem też focusa mk2 2.0 duratec bardzo fajny niezawodny silnik, w wersji 1.6lx też niezły a i prowadzi się przyzwoicie. Tak jak kolega pisał wyżej silniko benzynowe z grupy VW były słabe a i oleju sporo potrafią spalić poza tym Skody wygladają tragicznie i wyposażenie zwykle bardzo słabe. Jak ma być tanio to opel, tania eksplotacja przyzwoite silniki całkoem niezawodne.
Dokładnie, ma być tanio... w jakie Ople celować i w jakie silniki? Totalnie się nie znam na markach poza Szwedzkimi czy BMW.
A czy ktoś moze się wypowiedzieć o OPEL ZAFIRA?
ElFirmino napisał(a):Miał ktoś z Was styczność z Chryslerem sebring, lub Jaguarem x-type? Szukam czegoś na pierwszy samochód i te wpadły mi w oko, może polecicie coś od siebie? Budżet 10-20tyś.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość