Fan LFC robi film

Tutaj możecie pisać o wszystkim o czym chcecie napisać i podzielić się z innymi.

Moderatorzy: zoltoczerwony, ramar, Juluz, Szpieg1, AirCanada, Daniel, RedFirmino, Gonzo

Fan LFC robi film

Postprzez freezer » 13 lis 2013, o 15:22

Cześć!

Od lat śledzę najlepszą stronę o LFC, (która pożera mnóstwo mojego czasu, lecz nie żałuję ani chwili! :) ) ale dopiero teraz postanowiłem się odezwać na forum.

Piszę do Was, ponieważ potrzebuję pomocy.
W moim sercu, zaraz obok mojej lubej i LFC (czasem zastanawiam się czy kolejność nie jest odwrotna :) ) jest robienie filmów. Mam dosyć tego, co serwuje nam rodzima kinematografia. Albo kretyńskie komedie romantyczne, albo nadmuchane patosem dramaty. Jestem studentem katowickiej szkoły filmowej (WRiTV) i postanowiłem zrobić coś nowego. Napisałem scenariusz. Zebrałem ekipę. Zupełnie za darmo zgodzili się zagrać w tym filmie Piotr Cyrwus (aka RYSIEK Z KLANU ) oraz Jan Peszek. Smaczku dodaje fakt, że realizujemy ten projekt w angielskiej wersji językowej. Gatunek: sci-fi, sensacja, dramat

Zrealizowaliśmy 4 dni zdjęciowe i skończyła nam się kasa. Zbieramy, aby ukończyć film.

Poczytajcie proszę o filmie na: http://polakpotrafi.pl/projekt/dzien-wstaje-ja-upadam
Jeżeli uznacie, że moja (a w zasadzie "nasza" bo mnóstwo osób pomaga przy tym projekcie) inicjatywa jest ciekawa, możecie udzielić dotacji (naprawdę, każde 1zł się liczy!), jeżeli nie możecie sobie pozwolić na wsparcie finansowe, to proszę, użyjcie facebooka i zachęćcie znajomych. Zróbmy razem dobry film!

nasz fanpage na FB: https://www.facebook.com/dzienwstajejaupadam2013

Z góry dziękuję za pomoc,
You'll never walk alone!
freezer

4 years of membership4 years of membership4 years of membership4 years of membership

Re: kibic LFC robi film!

Postprzez Boobarectah » 14 lis 2013, o 23:15

Wpłaciłem i trzymam kciuki! Zapowiada się SUPER!

You'll never walk alone!
Boobarectah

4 years of membership4 years of membership4 years of membership4 years of membership