Problem z Forum

Tutaj możecie pisać o naszej stronie. Co chcielibyście, żeby się na niej znalazło lub co powinniśmy zmienić.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Problem z Forum

Postprzez Sochal » 7 sie 2006, o 21:16

[b:7e7fa7a5af]Jako, ze problem ([i:7e7fa7a5af]vide: Problem z Forum[/i:7e7fa7a5af]) ten pojawil sie rowniez w temacie "Strona/Forum - zmiany tudziez nowe pomysly", jestem zmuszony zalozyc nowy watek dotyczacy tego dreczacego wszystkich userow problemu.

Mianowicie chodzi tu o "Nie istnieja zadne posty tego tematu". Witz podawal sposob na to, ale u mnie nie dziala i tyle. Czy szanowny [color=red:7e7fa7a5af]Wievior[/color:7e7fa7a5af] moglby chociaz sprobowac cos z tym zrobic? Nie wiem, moze usunac te strony, ktore nie dzialaja?

Pozdrawiam.[/b:7e7fa7a5af]
FORM IS TEMPORARY, CLASS IS PERMANENT
"Football is a simple game complicated by idiots."
Bill Shankly
Avatar użytkownika
Sochal
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 2840
Dołączył(a): 3 kwi 2005, o 15:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Juras » 7 sie 2006, o 21:23

No wlasnie mi tez sie wyswietla czesto ze nie istnieja zadne posty tego tematu :/ no i nie wiem o co chodzi :( POMOCY :( :( :P
"Gdy poniesiecie porażkę, nie omieszkajcie zastanowić sie na jej przyczyną." Dalajlama
Jest zajebiście na THE KOP!!!
Avatar użytkownika
Juras
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 352
Dołączył(a): 23 sie 2005, o 12:18
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez tilburg » 7 sie 2006, o 21:24

[b:9df3b114cf]w 100% sie podpisuje.... tez probowalem i nijak moge sie dostac na strony ktore chocby rano dzialaly super..[/b:9df3b114cf]
THIS IS ANFIELD
Avatar użytkownika
tilburg
 
 
13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership
Posty: 1024
Dołączył(a): 7 gru 2005, o 18:33

Postprzez korek303 » 7 sie 2006, o 21:31

[quote:a0284580eb=tilburg][b:a0284580eb]w 100% sie podpisuje.... tez probowalem i nijak moge sie dostac na strony ktore chocby rano dzialaly super..[/b:a0284580eb][/quote:a0284580eb][color=darkblue:a0284580eb]...ja poprostu metoda od pierwszego postu czy ktoregos z kolei jade w gore....jest to naprawde niezmiernie uciazliwe....czasem zniecheca do odczytania postu....warte naprawy o ile jest to mozliwe....usuniecie to raczej kiepski pomysl chyba,ze w ostatecznosci...... poniewaz pojawia sie w coraz wiekszej ilosci tematow, ktore rowniez sa jakas tam historia stronki i forum.....

Pozdro![/color:a0284580eb]
Obrazek
NienawidzĂŞ wegetarian,poÂżerajÂą Âżarcie mojemu Âżarciu....
Avatar użytkownika
korek303
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 189
Dołączył(a): 10 gru 2004, o 17:14
Lokalizacja: 54°24'5.07"N, 18°40'27.24"E

Postprzez IcemanEvo » 7 sie 2006, o 22:26

ten problem rownierz ja posiadam i jest troche uciazliwy...dlatego najlepiej pisac teraz tutaj zamiast w poprzednim temacie lub zrobic cos z wlasnie starym tematem...
Obrazek
IcemanEvo
 
 
13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership
Posty: 460
Dołączył(a): 14 mar 2006, o 15:44
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Sochal » 9 sie 2006, o 13:36

[b:7a746581b2]Okej, Daniel mi na gg magiczna formulke napisal

[color=darkred:7a746581b2][size=18:7a746581b2]DLA WSZYSTKICH, KTORZY NIE WIEDZA JAK OLAC TEN PROBLEM:[/size:7a746581b2][/color:7a746581b2]

Najnowsze posty napisane w temacie, w ktorym nie dziala ostatnia, czy dwie ostatnie strony, znajduja sie na [color=red:7a746581b2]ostatniej dzialajacej stronie[/color:7a746581b2]

Podziekowania dla Daniela ;)

Pozdrawiam.[/b:7a746581b2]
FORM IS TEMPORARY, CLASS IS PERMANENT
"Football is a simple game complicated by idiots."
Bill Shankly
Avatar użytkownika
Sochal
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 2840
Dołączył(a): 3 kwi 2005, o 15:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wieviór » 9 sie 2006, o 13:38

Uwierzcie mi, ze pracowalem nad tym. Nic z tego juz nie bedzie. Musimy po prostu wyrownac ilosc postow i wtedy juz bedzie dobrze :)
Obrazek
Wieviór
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 1504
Dołączył(a): 3 wrz 2004, o 19:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez anka1892 » 9 sie 2006, o 13:41

[quote:5851dd93c4=Wievior]Uwierzcie mi, ze pracowalem nad tym. Nic z tego juz nie bedzie. Musimy po prostu wyrownac ilosc postow i wtedy juz bedzie dobrze :)[/quote:5851dd93c4]

Czyli mamy po prostu pisac i pisac... Im wiecej tym lepiej :?: :P :lol:
Ja sie juz przyzwyczailam. Fakt faktem troche to wkurza, ale jakos przecierpie to.

POZDRO :roll:
Avatar użytkownika
anka1892
 
 
13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership
Posty: 301
Dołączył(a): 8 maja 2006, o 17:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kapi88 » 9 sie 2006, o 18:02

Mam pytanie odnosnie strony. Mianowicie bylem u kumpla i przy kazdym newsie w lewym gornym rogu znajduje sie obrazek dotyczacy tematu newsa. Ja od dluzszego juz czasu nie mam takich gadzetow, przez co strona jest mniej kolorowa i gorzej sie czyta :P Wie ktos moze czy jest to spodowodowane? Wiem, ze to zaden problem, ale jednak chcialbym sie dowiedziec czym to moze byc spowodowane :) Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
kapi88
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 69
Dołączył(a): 13 lis 2005, o 22:53

Postprzez AirCanada » 9 sie 2006, o 18:06

[b:fd840515a3]Musi to byc problem w Twoim (czy tam kumpla) komputerze. Sprobuj na innych przegladarkach zobaczyc a jak nie to w takich sprawach polecam FORMAT :)

Zdecydowanie najlepsze rozwiazanie a zarazem najskuteczniejsze.[/b:fd840515a3]
Obrazek
Avatar użytkownika
AirCanada
Ojciec Chrzestny
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 5013
Dołączył(a): 13 sie 2004, o 23:32
Lokalizacja: Rypin

Postprzez Damian » 9 sie 2006, o 21:12

Tez tak mialem, obrazki z pewnego folderu po prostu mi sie nie wyswietlaly w przegladarce Avant Browser. Zmienilem na Firefoxa i wszystko dziala jak nalezy. Musisz poszukac idealnej jak dla siebie przegladarki, bo to raczej jej wina.
Avatar użytkownika
Damian
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 2693
Dołączył(a): 17 sie 2004, o 23:24

Postprzez Mitchell » 28 sie 2006, o 18:53

[quote:b93a1febc5=Mitchell] [color=blue:b93a1febc5][b:b93a1febc5]A czy nowe posty na pewno "lataja" dziure a nie nadpisuja sie dalej omijajac ja ? Bo np w dziale humor przybylo juz ponad 30 wypowiedzi i spowodowalo to tylko powiekszenie ilosci stron w temacie. Moze da sie to jakos sprawdzic ?[/b:b93a1febc5][/color:b93a1febc5] [/quote:b93a1febc5]

[color=blue:b93a1febc5][b:b93a1febc5]Sie zacytowalem, choc z innego tematu, ale ten jako nieliczny dziala bezposrednio z glownej.
Jesli ktos mi jeszcze raz powie, ze nowe posty zastepuja "dziury" po usunietych to wyzwe go na udeptana ziemie na pojedynek w liczeniu ! W dziale humor brakowalo dwoch ostatnich stron. Od blackouta uzyszkodnicy napisali ponad cztery nowe stronki. I co ? Nadal dwoch brakuje !

Ja juz nie wiem... :x
Na biezaco je cos wpierda*** ???[/b:b93a1febc5][/color:b93a1febc5]
Chat o Liverpoolu, klubach Premier League i ciekawych meczach.
Zapraszam
Avatar użytkownika
Mitchell
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 1437
Dołączył(a): 30 mar 2005, o 15:43

Postprzez Witz » 28 sie 2006, o 19:06

[b:755d9e5850][color=darkblue:755d9e5850]kaip88 -> wina twojego programu anrywirusowego, ktorym z pewnoscia jest Norton[/color:755d9e5850][/b:755d9e5850]
Witz
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 1969
Dołączył(a): 30 sie 2005, o 17:00

Postprzez fanka » 30 sie 2006, o 17:23

problem z forum jest iscie denerwujacy, ale tylko na poczatku. Do wszystkiego idzie sie przyzwyczaic, nieprawdaz. I nie jestem wymagajaca, odszukam watek i dzialajaca strone choc dluzej to trwa, ale uczymy sie cierpliwosci :D
chociaz nie mialabym nic przeciwko temu by problem zniknal, zeby nei bylo ze jestem jego wielbicielka.
ale rada tylko jedna, tak? pisac, pisac, pisac? oby przynioslo skutek :D
Nie sztuką jest być z drużyną kiedy cały czas wygrywa. Sztuką jest być z nią gdy nadejdą gorsze chwile....
Avatar użytkownika
fanka
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 115
Dołączył(a): 10 sie 2004, o 18:15
Lokalizacja: Warszawa/Płock

Następna strona

Powrót do Nasza strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron