Strona 8 z 10

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:45
przez ewcia
Nawet mi Alex nie przypominaj...
12 godz w pociągach mi wystarczy...Nie życzę sobie żadnych opóżnień :)

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:47
przez Jamie
Alex - nawet nic nie mów, jak ostatnio wracałem z Helu do Kołobrzegu to jedno z owych drzew uniemożliwiło mi powrót do domu, 10 km z buta cisnąłem :P

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:49
przez Grzegoorz
bizzyD napisał(a):Nie no dobrze jest Grzesiek....

Jak się spotkamy to się okaże kto jest bardziej wku*****y po jedzie PKP... :wink:

A tak poważnie... to dobrze, bo nikt nie będzie jechał sam... i o to chodzi!


Straszysz mnie :P
Faktycznie może i lepiej, że w takiej sytuacji nikt nie będzie sam... tak czy inaczej z tego co wiem, to się zobaczymy w Warszawie na PKP ;)

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:52
przez bati91
Aleź bede na busach przy pks w Szczecinie o godzinie 20:30! Numer komy mam do jamie'go wiec bede dzwonił! wczesniej nie mogę! Czy jeszcze bedziesz z nimi o tej godzinie?! a rozpoznać mnie na pewno rozpoznacie :]

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:53
przez bizzy
Jamie napisał(a): 10 km z buta cisnąłem :P



Cóż za trening przed zlotowym meczem :wink:

Przepraszam za Off topa.

No ważne, żebyśmy wszyscy bezpiecznie dotarli do celu :)

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:53
przez Banan
Słyszałem, że na odcinku Warszawa - Biała Podlaska ktoś ukradł 100 km sieci trakcyjnej z torami (cyganie podobno).

Uzupełnianie ma potrwać do zimy. Przyszłej.

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 11 sie 2009, o 23:58
przez Alex
bati91 napisał(a):Aleź bede na busach przy pks w Szczecinie o godzinie 20:30! Numer komy mam do jamie'go wiec bede dzwonił! wczesniej nie mogę! Czy jeszcze bedziesz z nimi o tej godzinie?! a rozpoznać mnie na pewno rozpoznacie :]


O tej porze będziemy pewnie siedzieć w jakimś lokalu blisko Bramy Portowej, jakoś się zdzwonimy :)

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 00:00
przez Olaf
bizzyD napisał(a):
Oks już wiem... jadę 23:35... wraz z Jurasem... przez Częstochowę :)


radość mnie przepełnia....ot co , na lepszy pomysł wpaść nie mogłeś.
Wiadomo , inteligencja ...magistry itp :)
swoją drogą właśnie dostrzegłem że się drugiej gwiazdki na forum dorobiłem :P

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 00:03
przez Szmajchel
Banan napisał(a):Słyszałem, że na odcinku Warszawa - Biała Podlaska ktoś ukradł 100 km sieci trakcyjnej z torami (cyganie podobno).

Uzupełnianie ma potrwać do zimy. Przyszłej.

cygany to my schowaly w taborach, tożie spakojna ;) wsjo budjet haraszo!

btw. o ktorej ta grupa szczecinsko-poznanska ma zamiar do Serpelic leciec? jak ladujecie o 8.36 to co dalej?

PS. wezcie odwolajcie ta zla pogode, bo w Bialej juz leje od wtorkowego wieczora :/

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 00:25
przez bati91
Jamie napisał(a):Alex - nawet nic nie mów, jak ostatnio wracałem z Helu do Kołobrzegu to jedno z owych drzew uniemożliwiło mi powrót do domu, 10 km z buta cisnąłem :P



Jamie czy ty czasem nie bedziesz jechał przez Nowogard?! :P


Alex - bede dzwonił i dojde!

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 00:31
przez Jamie
bati91 napisał(a):Jamie czy ty czasem nie bedziesz jechał przez Nowogard?! :P


Nie wiem, bo przeważnie w kime uderzam w pociagu, ale chyba tak jeśli trasa samochodowa do Szczecina pokrywa się z tą kolejową. A skąd to pytanie?

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 10:20
przez Nutty Buddy
Banan napisał(a):Słyszałem, że na odcinku Warszawa - Biała Podlaska ktoś ukradł 100 km sieci trakcyjnej z torami (cyganie podobno).

Uzupełnianie ma potrwać do zimy. Przyszłej.

Według moich niezawodnych źródeł strajkujący pod żółtą ambasadą chińscy obywatele, którzy twierdzą, że ich rząd na spółę z pewną bogatą firmą budowlaną wyr***** ich w d***, nęceni wizją codziennej miski ryżu postanowili ku chwale komunizmu i braterstwa polsko-chińskiego odbudować ten odcinek.

Znając ich skończą jakoś tak... przed południem. I to przy totalnym opierdalaniu się.


A Wszyscy Ci, którzy lądują w BP po 8, ładują się w bydłowóz tak, by być po 10 na miejscu :wink:

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 10:59
przez Jamie
Ja się z wami wszystkimi żegnam i do zobaczenia już jutro w Serpelicach. Wyprawę zaczynam o 15:14. Życzę wam udanej podróży i do zobaczenia! :)

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 12:13
przez AirCanada
Razem z Jackiem też się pomalutku ze wszystkimi żegnamy na forum i oczekujemy z wielką radością na jutrzejsze poranne spotkanie w Serpelicach ze sporą częścią ekipy.

Za jakąś godzinkę w stolicy LFC.pl 8) :lol: będzie Wieviór i Kazik, nakarmimy chłopców, podjeżdżamy po Aneczkę i wyruszamy w trasę życia, żeby Serpelice poznać od kuchni jeszcze przed Wami i powitać największą ekipę Liverpoolu w Polsce w historii chlebem i solą od godzin rannych :)

Do miłego zobaczenia! Szerokiej i bezpiecznej drogi!

Weźcie coś ciepłego, bo prognozy pogody nie zachęcają do spacerów ... :lol:

Re: [DOJAZD] 5 zlot fanów z LFC.pl

PostNapisane: 12 sie 2009, o 12:36
przez Brewka
Ja w Serpelicach powinienem zameldować się koło 13 ;)

A Wam kochani miłej podróży ii... widzimy się już niedłłłuuugggooo!!!!