Strona 1 z 37

Wyjazd do Berlina

PostNapisane: 18 cze 2008, o 21:56
przez Alex
Jak wiemy od dzis, Liverpool zagra 22. lipca na stadionie Herthy w Berlinie mecz towarzyski z ta druzyna. Jak wiadomo z kolei nie od dzis, Berlina dosc blisko Szczecina lezy, zatem co byscie powiedzieli, zeby uskutecznic...

WSPOLNY WYJAZD DO BERLINA NA SPARING LFC?

Kto bylby chetny na taka podroz ze Szczecina? Jest juz, razem ze mna, chetne 4 osoby :) Dolacz do nas! :D

Podroz samochodem trwa ok. 2 godziny po niemieckich autostradach, wiec lux :) Tylko trzeba ten samochod miec. W innym wypadku, trzeba liczyc na busiki, i to raczej wynajem indywidualny. Bede sie dowiadywac ile takie cos moze kosztowac, ale to jest opcja sensowna raczej przy wiekszej grupie juz, czyli na pewno ponad 10 osob. Bede sie dokladnie dowiadywac, znalazlem pare firm, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Mecz zaczyna sie o 19.45, wiec dla rilaxowego dojazdu, ze Sz-na nalezy wybyc tak kolo 16. W przypadku gdy ktos chce bardzo jechac, ale nie pasuja pociagi, to jest opcja na wynajecie pokoju w akademiku za raczej niewygorowana cene.

Pomyslcie, blizej jak by chciec naszych, to musieliby juz w Polsce zagrac. Opcja jest realna, jeszcze bardziej bylaby realna, gdyby znalazl sie samochod.

Czekam na rozwoj wydarzen, yo! :)

PostNapisane: 18 cze 2008, o 22:02
przez Jamie
Ja bardzo chetnie bym sie wybral. Jak wiadomo Kolobrzeg i Szczecin dzieli jakies 2h drogi wiec, jesli uda mi sie skompletowac wymagana na wyjazd sume pieniedzy pojade na 100%.
Taka okazja moze wiecej nie nadejsc.

Sprawdzalem na oficjalnej stronie Herty w jakich cenach maja bilety. Najdrozszy jest w cenie 29 euro. Wiadomo jest to spotkanie przygotowawcze wiec bilet moze byc jeszcze tanszy.

PostNapisane: 18 cze 2008, o 22:38
przez wowka01
Ja chetnie. Jednak nie wiem jak z moja praca w wakacje. Czekam na terminy w jakich bede pracowal. jesli bedzie luz to jade na 100%.

PostNapisane: 18 cze 2008, o 22:42
przez ZAPI
Ja takze bylbym chetny. Musi sie ktos konkretny zabrac za to. Jakby sie troche osob zebralo to mozna jakis autobus wynajac? Mysle ze w granicy 300-400 pln wyjazd by sie zmiescil.

PostNapisane: 19 cze 2008, o 00:42
przez AirCanada
Tak jak Ci Alex pisalem na gadu gadu. Jade na 90%. Nie mam aktualnie najmniejszych szans, by poleciec do Anglii na mecz Liverpoolu to trzeba korzystac z innych ofert jakie daje los :) Zgadzam sie z Zapim, mysle, ze w 300-400 zlotych sie smialo czlowiek zmiesci.

Jakby bylo 10-15 chetnych osob to bysmy mogli wlasnie jakis bus wynajac ze Szczecina czy cos, tam sie Alex o wszystko na miejscu Nam dowie :)

PostNapisane: 19 cze 2008, o 00:51
przez Johnny Szostie
ja tam jade, jak ktos stad bedzie juz na miejscu to niech wystrzeli race i krzyknie "es ist zeit fur reich", odzewem bedzie "wir mussen die juden ausrotten" (kto ogladal South Park, sezon 8, ten wie o co chodzi) :wink:

PostNapisane: 19 cze 2008, o 10:23
przez Maytman
Ja tez bym sie na to zapisal. Taka okazja nie powinna zostac przegapiona! :) mysle ze 400 zl to za duza kwota, powinnismy sie zmiescic do 300max. Ale zobaczymy. Ja na 90 % jestem na TAK! :)

PostNapisane: 19 cze 2008, o 13:07
przez Alex
Dowiaduje sie teraz jak to wyglada z tymi busikami. W przejazdach rozkladowych kosztuje toto nieco ponad stowke w dwie strony na lebka. Zobaczymy ile by to kosztowalo przy wynajeciu calego busa, ale raczej z takim wlasnie mniej wiecej kosztem trzeba sie liczyc. Najwyzej sie milo zdziwimy :)

Air - jak juz Twoj kolo sie moze dowie co z tymi biletami, to nie omieszkaj sie podzielic informacja. Bo w sumie jesli najdrozszy bilet, jak pisal Jamie, na lige kosztuje 29 € (niecala stowka), to na sparing na ew. jakims gorszym miejscu, to nie powinno byc tragedii. Zatem po dodaniu kosztow dojazdu do Sz-na i paru ojrosow na papu i na tzw. wszelki wypadek, to spokojnie 3 stowki powinny styknac. Zakladam, ze jak wynajmujemy busa, to dowozi nas pod sam stadion, wiec odpadaja koszty komunikacji miejskiej.

Ewentualnie poprosimy kierowce, zeby dowiozl nas do tureckiej dzielnicy na kebaba - a powiadam Wam, zaiste sa one zajebiste. Jakies 2 lata temu jadlem, za 2€ ale prawdziwa gora miecha i dodatkow w przepysznym sosie - mmmm, rewelacja :D

Z innych spraw - dowiem sie, ile kosztowaloby ew. przenocowanie w akademiku, dla podrozujacych z odleglejszych czesci Polski. Stay tuned, folks! :)

PostNapisane: 19 cze 2008, o 13:08
przez bizzy
Na poczatek info na oficjalce Herthy..

http://www.herthabsc.de/index.php?id=16873

Czyli wyprzedaz biletow od jutra....

Trzeba bedzie sobie w kalendarzu zaznaczyc ta date i zgromadzic odpowiednie srodki finansowe.
W sumie taka okazja..... zalowalem, ze z Wisla nie w PL, a tu taka niespodzianka. I nawet lepiej bedzie jechac do Berlina na Olimpijski!

:roll:

Dolnoslaskie tez ma bliziutko, wiec trzeba pomyslec! ! !
EDIT: I Slaskie oczywiscie tez!

PostNapisane: 19 cze 2008, o 13:11
przez AirCanada
Nie wierze, ze na ten sparing przyjdzie caly stadion :) Sadze, ze w kasach nie bedzie problemy zeby kupic bilety, no ale kto wie.

Alex jak bede cos wiedzial wiecej od Kolegi to dam znac rzecz jasna 8)

Bizzyd kombinuj kombinuj :wink:


EDIT: Na tej stronie Herty pisza, ze bilety od 9 do 25 Euro, takze jest OK.

PostNapisane: 19 cze 2008, o 13:18
przez Alex
Air, Hertha moze ostro promowac ten mecz, wiec roznie moze byc. Wole byc zapobiegawczy i zakladac, ze popyt bedzie jednak spory i ze o co lepsze bilety bedzie walka. Mam nadzieje, ze bedzie mozna zarezerwowac te bilety, bez placenia karta, bo taka do placenia w necie to dopiero gdzies od sierpnia bede miec :)

PostNapisane: 19 cze 2008, o 17:00
przez AirCanada
No w takim razie tez mam nadzieje, ze rezerwowac bedzie mozna jakos te bilety, chociaz jak mowie, watpie, zeby na ten towarzyski sparing caly stadion niemieccy fani zapelnili.

PostNapisane: 19 cze 2008, o 19:48
przez Masacra
Kolejny fantastyczny pomysl kolego Alex. Jestem jak najbardziej "za". :wink:

Trudno o lepsza okazje obejrzenia The Reds na zywo.
Termin meczu pokrywa sie z moim letnim urlopem, na ktory w tym roku z powodow finansowych i tak nigdzie
nie wyjezdzam. Poza tym do Berlina mam blisko, w linii prostej to blizej mi do Berlina niz do Warszawy. Grzechem
niewybaczalnym byloby przegapienie takiej okazji, zwlaszcza ze mecz moglbym obejrzec w towarzystwie paru
przyjaciol spod znaku LFC.pl... Poza tym wszystkim stosunkowo niskie koszty takiego przedsiewziecia zmuszaja
wrecz do wyjazdu. Zadnych noclegow, pare konserw, chleb i butelka coli do plecaka i jazda. Wspaniale!

Wobec powyzszego Alex - prosze o uwzglednienie mnie w gronie bioracych udzial w ekspedycji berlinskiej. :)



Do zlotu 55 dni...

PostNapisane: 19 cze 2008, o 20:09
przez wokky
Do kiedy sie trzeba zdeklarowac co do zamowienia biletu?
Ja jezeli juz bym jechal to raczej nie z Wami ze Szczecina, bo to mi nie po drodze. Z Poznania mam 280 km.
Jaka jest najbardziej prawdopodobna cena biletu, bo najdrozszy podajecie ponoc 29 euro?
:roll:

PostNapisane: 19 cze 2008, o 20:21
przez kamalfc5
no i ja sie chcialabym odezwac, otoz do Berlina czesto witam i wiem, ze ze Szczecina to rzut beretem:):)):)
chcialabym pojechac, ale ja niestety kwestie biletow musze znac szybciej:(:((((
bo musialabym najpierw przyleciec do Berlina no i potem na mecz;):):)
kiedy mniej wiecej byloby cos wiadomo???
Bo jak by sie nie udalo, to mam opcje w Glasgow jeszcze....
;):):):):):) pozdrawiam