Polska grupa na meczu LFC

Wszystko o The Reds.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez MilekLFC » 11 mar 2014, o 12:24

Zgłaszam gotowość :) Śmigiel - Wielkopolska
Liverpool is our religion - Anfield is our church.

Obrazek
Avatar użytkownika
MilekLFC
 
 
6 years of membership6 years of membership6 years of membership6 years of membership6 years of membership6 years of membership
Posty: 93
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 12:53

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez Master » 11 mar 2014, o 12:33

WisniaPiszLFC napisał(a):Szczerze to trochę nie ogarniam tego, że nie można nabyć takich grupowych biletów na mecze The Reds. Kibice Barcelony czy Juventusu latają z Polski co roku, jakoś to ogarniają a na mecz Liverpoolu zawsze był problem.


Z prostego powodu: Barcelona czy Juve maja wiekszy stadion, wiec moga pomiescic wieksza ilosc kibicow.

Dodatkowo wydaje mi sie, ze w Hiszpanii i Wloszech jest troche inaczej ze zdobywaniem biletow dla zorganizowanych grup. Fancardy tez obowiazuja tam zapewne, ale poprawcie mnie, jesli sie myle, bo po prostu tego nie wiem.

Nie wiem, jak to dziala w norweskich branchach, ale ogolnie dla fanklubow zasady zostaly zmienione na bardziej restrykcyjne, poza tym nasze 45 tysiecy na stadionie, to nic w porownaniu z zapotrzebowaniem.

Tak jak Jodzik pisal, zorganizowanie grupy 30-osobowej z calej Polski jest prawie niemozliwe z logistycznych punktow widzenia i sugestia podzielenia sie na regionalne grupy 3 do 5 osob i wtedy mozna cos myslec.

Jeden bilet = jedna osoba = jeden membership. Jesli ktos chce bilety hurtowo, to wtedy trzeba sie polaczyc kartami w zakladce Friends and Family i wtedy mozna sie ubiegac o wieksza ilosc biletow, jednak to tez jest ograniczone historia poszczegolnych kart i ograniczen na dane mecze nalozonych przez klub (ponownie odsylam do Jodzikowych postow).

Kali wspomnial, ze od przyszlego sezonu do naszych dwoch kart dojda jeszcze 3 membery, jednak beda to swiezynki, wiec zapowiada sie, ze tylko mecze kategorii C i B nam sie uda na nie nabyc. Jesli ktos bedzie mial ochote, jak najbardziej pomozemy w tej kwestii, o lepsze mecze trzeba bedzie nabijac historie.

Co do hotelow, to standardowym wyjsciem jest Hotel Formule 1, jednak ze wzgledu na lokalizacje - scisle centrum miasta - i przystepna cene - bookingi musza byc robione ze sporym wyprzedzeniem. Dobra opcja, jaka odkrylismy ostatnio jest The HOAX Hostel, ktory posiada pokoje kilkuosobowe, ceny sa zjadliwe jak na centrum, wiec to moze byc dobra alternatywa do przylotu.

Mam nadzieje, ze to troche pomoze Wam podjac dobra decyzje.
Obrazek
The only reason why I am successful is because I have stayed true to myself.
Make a difference, no matter what role you play - Lindsey Stirling
Avatar użytkownika
Master
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 344
Dołączył(a): 17 cze 2013, o 18:45
Lokalizacja: Liverpool

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez 03luki » 11 mar 2014, o 15:12

Jestem chętny - Chorzów, Śląskie
03luki
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 35
Dołączył(a): 1 sie 2013, o 16:55

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez bayer » 11 mar 2014, o 15:25

Master napisał(a):
WisniaPiszLFC napisał(a):Szczerze to trochę nie ogarniam tego, że nie można nabyć takich grupowych biletów na mecze The Reds. Kibice Barcelony czy Juventusu latają z Polski co roku, jakoś to ogarniają a na mecz Liverpoolu zawsze był problem.


Z prostego powodu: Barcelona czy Juve maja wiekszy stadion, wiec moga pomiescic wieksza ilosc kibicow.




Juventus ma mniejszy stadion niż Nasz :) Chyba mniej niż 42 tys widzów może pomieścić ich nowy obiekt.
Avatar użytkownika
bayer
 
 
7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership
Posty: 329
Dołączył(a): 6 gru 2011, o 16:44

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez Master » 11 mar 2014, o 15:31

Mass racje: 41 254 widzow, ale jak wspomnialem nie jestem pewien ichniejszego systemu sprzedazy biletow ani tego, jak polscy fani Juve jezdza w zorganizowanych grupach na mecz.

Moge sie jedynie opierac na przykladzie polskiego fan klubu Milanu, ktory jest bodajze jednym z najwiekszych fan klubow w Europie i oni maja spore przywileje, jesli chodzi o bilety i organizacje wyjazdow zorganizowanych. Nasz branch dopiero raczkuje w tej kwestii w porownaniu do milanistow, ktorzy juz chwile dzialaja na polskiej scenie kibicow druzyn zagranicznych.
Obrazek
The only reason why I am successful is because I have stayed true to myself.
Make a difference, no matter what role you play - Lindsey Stirling
Avatar użytkownika
Master
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 344
Dołączył(a): 17 cze 2013, o 18:45
Lokalizacja: Liverpool

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez Glajskor » 11 mar 2014, o 15:38

Jestem w tej grze!
Siedlce/Mazowieckie
"Manchester United jest jak Rolling Stonesi, świetni, ale zawsze pozostaną w cieniu zespołu z Liverpoolu"
Avatar użytkownika
Glajskor
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 151
Dołączył(a): 31 sty 2014, o 15:28

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez Feniks » 11 mar 2014, o 15:50

Ja też byłbym chętny (+ dwóch moich kolegów)

Wrocław - Dolnośląskie

Swoją drogą, może niekoniecznie ten wyjazd uda się zorganizować, ale będziemy mieli rozeznanie kto jest z jakiej części kraju czy województwa, co może pomóc podobierać się w te wspomniane wcześniej mniejsze grupki. Jeśli chodzi o natomiast o same odloty z pkt A do pkt B oddalonych o kilkaset kilometrów, to w dobie polskiego busa (i odpowiednio wczesnej rezerwacji przejazdu) można dostać się z pkt A do pkt B za kilka złotych. Osobną kwestią jest już komfort i czas trwania takiej "wycieczki". W każdym razie osobiście byłbym mega zainteresowany takim wyjazdem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Avatar użytkownika
Feniks
 
 
7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership7 years of membership
Posty: 31
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 21:18

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez danio442 » 11 mar 2014, o 16:15

I właśnie dlatego poprosiłem Was o podawanie województw,bo widziałem w poprzednim temacie ile osób było zainteresowanych i stwierdziłem,że nie ma szans żeby wszyscy razem pojechali. Przynajmniej wiemy kto jest skąd i można po kilka osób z sąsiednich województw ogarnąć,a i o bilety powinno pójść łatwiej wtedy.
danio442
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 401
Dołączył(a): 26 lip 2013, o 15:30
Lokalizacja: Żory

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez kokosso » 11 mar 2014, o 16:38

WisniaPiszLFC napisał(a):Szczerze to trochę nie ogarniam tego, że nie można nabyć takich grupowych biletów na mecze The Reds. Kibice Barcelony czy Juventusu latają z Polski co roku, jakoś to ogarniają a na mecz Liverpoolu zawsze był problem.



Oczywiście, że można. Jest oficjalny fan klub przecież i wiem, że ludzie tam dostają pule biletów, ale niestety jest tak mało zrzeszonych kibiców posiadających Membera iż dostają mało biletów.

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
kokosso
 
 
9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership
Posty: 313
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 13:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez Master » 11 mar 2014, o 17:03

kokosso napisał(a):
WisniaPiszLFC napisał(a):Szczerze to trochę nie ogarniam tego, że nie można nabyć takich grupowych biletów na mecze The Reds. Kibice Barcelony czy Juventusu latają z Polski co roku, jakoś to ogarniają a na mecz Liverpoolu zawsze był problem.



Oczywiście, że można. Jest oficjalny fan klub przecież i wiem, że ludzie tam dostają pule biletów, ale niestety jest tak mało zrzeszonych kibiców posiadających Membera iż dostają mało biletów.

Pozdrawiam


Tak, jest oficjalny fan klub i nawet dosyc sporo jest ludzikow z memberami, tylko powtorze raz jeszcze: bilety dla branchow sa teraz mega restrykcyjne. Mozna starac sie tylko na jeden mecz kategorii A w sezonie, a kilka lat temu bylo zupelnie inaczej. Joda popraw mnie, jesli sie myle, ale chyba 3 sezony temu z branchu spokojnie mozna bylo dostac ok. 10 biletow na taki tam mecz z United, pamietasz? Po wprowadzeniu obowiazkowych memberow z roku na rok bylo coraz ciezej z biletami nawet dla branchu.
Obrazek
The only reason why I am successful is because I have stayed true to myself.
Make a difference, no matter what role you play - Lindsey Stirling
Avatar użytkownika
Master
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 344
Dołączył(a): 17 cze 2013, o 18:45
Lokalizacja: Liverpool

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez galthar » 11 mar 2014, o 17:09

Z racji, że faktycznie nie podałem wcześniej województwa piszę raz jeszcze.

Kujawsko-pomorskie. Jednak dla mnie dojazd do jakiegokolwiek miejsca w Polsce nie jest problemem i mógłbym lecieć/wyjeżdżać skądkolwiek :)

wybaczcie :D
Avatar użytkownika
galthar
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 290
Dołączył(a): 7 sie 2013, o 00:16

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez yoda » 11 mar 2014, o 20:14

Master napisał(a):
kokosso napisał(a):
WisniaPiszLFC napisał(a):Szczerze to trochę nie ogarniam tego, że nie można nabyć takich grupowych biletów na mecze The Reds. Kibice Barcelony czy Juventusu latają z Polski co roku, jakoś to ogarniają a na mecz Liverpoolu zawsze był problem.



Oczywiście, że można. Jest oficjalny fan klub przecież i wiem, że ludzie tam dostają pule biletów, ale niestety jest tak mało zrzeszonych kibiców posiadających Membera iż dostają mało biletów.

Pozdrawiam


Tak, jest oficjalny fan klub i nawet dosyc sporo jest ludzikow z memberami, tylko powtorze raz jeszcze: bilety dla branchow sa teraz mega restrykcyjne. Mozna starac sie tylko na jeden mecz kategorii A w sezonie, a kilka lat temu bylo zupelnie inaczej. Joda popraw mnie, jesli sie myle, ale chyba 3 sezony temu z branchu spokojnie mozna bylo dostac ok. 10 biletow na taki tam mecz z United, pamietasz? Po wprowadzeniu obowiazkowych memberow z roku na rok bylo coraz ciezej z biletami nawet dla branchu.

dokładnie master.. nie było problemu.
klub to również przedsiębiorstwo- zrobili coś co nam kibicom może się nie podobać jednak z marketingowego punktu widzenia ma to sens.. dla nich ważniejszy jest klient, który jest na meczu pierwszy raz, niż taki który jest 30 raz.. no bo ileż można nakupować pamiątek w klubowym sklepie.. kiedyś sprzedaż odbywała się przed meczami, teraz 2 razy w roku na całe rundy + dogrywki + late na 3 dni przed meczem. priorytety zakupowe schodziły w/g ilości biletów z poprzedniego sezonu.. 13/10/7/5/3/1 ..teraz jest tylko dla + 13 a potem mixol, wyjątek +7 utd i toffes..
jeszcze nie dawno było tak, że jako fanclub zgłaszaliśmy się po 50 biletów na utd i otrzymywaliśmy np. 15.. z początku nie były wymagane fancardy, bilety przychodziły do polski w formie papierowej.. potem zasady lekko się zmieniły i fanclub dostawał jakąś tam pulę, ale wejście tylko z ważnym fancardem..
teraz jest tak jak powiedział master. tylko 1 mecz kategorii A w sezonie i 3 kategorii B..
kategoria A to oba mancsy, totki, tofiki, arsenal, czelski i njukastl i aston villa.. reszta to kat. B.. kategoria C to jakieś ogórki jak się z 4 ligi trafią w pierwszych fazach pucharowych.
także możliwość organiazacji takiego wyjazdu jest.. ale tylko przez oficjalny polski branch, ale i tu również musi być fancard..
yoda
 
 
13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership13 years of membership
Posty: 59
Dołączył(a): 13 mar 2006, o 20:47
Lokalizacja: szczecin

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez Esiu » 11 mar 2014, o 20:38

No to by było na tyle jeśli chodzi o wyjazd większą ekipą. Panowie rozwiali pewnie nie tylko moje nadzieje. Nie wyobrażałem sobie, że tak ciężko będzie zdobyć bilet na mecz ukochanej drużyny. Ale może też właśnie dlatego jeszcze nie byłem nigdy na Anfield... . Jest tutaj jednak parę ogarniętych osób, osób które wiedzą rzeczy o których ja nawet pojęcia do tej pory nie miałem i nadal mam nadzieję, że w końcu się uda, nie w 30 ale 3-5 osób na pewno nie będzie gorzej dla kogoś kto będzie tam po raz pierwszy :)
Pozdrawiam:)
Esiu
 
 
5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership5 years of membership
Posty: 360
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 11:48
Lokalizacja: Sulechów/Zielona Góra

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez MiloszD8 » 11 mar 2014, o 21:06

Skoro wyjazd większą grupą jest mało prawdopodobny to może znajdzie się ktoś, najlepiej osoba, która już była na miejscu na meczu i jest ogarnięta w organizacji i mogłaby zabrać ze sobą kilka osób z centralnej Polski (Kutno)?
Avatar użytkownika
MiloszD8
 
 
6 years of membership6 years of membership6 years of membership6 years of membership6 years of membership6 years of membership
Posty: 2
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 18:25

Re: Polska grupa na meczu LFC

Postprzez LyzwaLFC » 12 mar 2014, o 10:57

No to dobrze, że wysłałem deklarację w poniedziałek :P
W obecnym sezonie już nie uda mi się polecieć, ale w następnym mam zamiar zakupić fancarda, dziewczynie chyba również kupię (nie lubi piłki, ale ma pecha i będzie jeździła ze mną :p ).
Btw. płacić za bilety, fancard itp. można tylko kartą kredytową, czy istnieje też inna opcja płatności np. przez paypal?
LyzwaLFC
 
 
10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership10 years of membership
Posty: 3062
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 14:29
Lokalizacja: Starogard Gdański

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Liverpool FC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości