Boks

Tutaj możemy się wypowiadać o innych sportowych dyscyplinach takich jak chociażby koszykówka, siatkówka czy skoki narciarskie.

Moderatorzy: ramar, zoltoczerwony, Juluz, Daniel, Gonzo, Szpieg1, AirCanada

Boks

Postprzez warchlak » 22 maja 2005, o 11:04

No wedlug mnie ten pojedynek to porazka.... Nie interesuje sie boksem jakoœ mocno, ale zawsze jak Andrew :D lub Tygrys walcza to z checia popatrze.
Andrzejek przegral w 53 sekundy.. Nawet sie nie zdazylem rozsiasc przed tv, i znowu walke bedzie mozna obejrzec w teleexpressie :|
Jak dla mnie to dobrze ze Andrzej konczy z boksem, bo jego lata swietlnosci juz chyba minely...
Ostatnio edytowano 23 maja 2005, o 20:13 przez warchlak, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
warchlak
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 110
Dołączył(a): 15 maja 2005, o 23:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez ZAPI » 22 maja 2005, o 11:18

No sie troche Andrzej zblaznil niech juz konczy kariere lepiej.
Avatar użytkownika
ZAPI
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 82
Dołączył(a): 7 kwi 2005, o 17:59
Lokalizacja: ÂŚwiebodzin

Postprzez tedix » 22 maja 2005, o 11:45

Moim zdaniem Golota powinien juz przestac walczyc.!!!!!A nasz Adamek jest mistrzem œwiata w wersji WBC. !!! Wiecej jest na http://sport.onet.pl/1101528,wiadomosci.html .
Moja więź nieugięta i twarda krwią czystą płynąca, z krajem tym pozostanie niezmienna na zawsze do końca!
Avatar użytkownika
tedix
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 396
Dołączył(a): 29 kwi 2005, o 16:38
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez popek22 » 22 maja 2005, o 12:19

Golota ilo on ma wlaœciwie lat ?? 36 , 40 ?? niech juz da se spokoj z Boksem niech zmieni dyscypilne na np. szachy, bo jego wiek to wiek bardzo dobry na szachy :lol: :wink:
Avatar użytkownika
popek22
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 10
Dołączył(a): 26 mar 2005, o 13:56
Lokalizacja: Poniec

Postprzez AirCanada » 22 maja 2005, o 23:50

Powiem szczerze, ze czekalem na ten pojedynek cal¹ noc. Nie poszedlem spac, posiedzialem przy komputerku a potem ogl¹dalem filmy...(jakie to pozostanie w mojej tajemnicy <lol2> :) ). Przed walk¹ Andrzeja w bardzo dobry nastroj wprawil mnie Adamek, ktory po niezlej walce zdobyl pas MÂS kategorii WBC w wadze polciezkiej. Potem przyszedl czas na walke wieczoru w Chicago. Na ringu najpierw pojawil sie Golota witany przez Polonie w Stanach Zjednoczonych gromkimi brawami. Potem melduje sie Lamord Brewster. Nawet nie zd¹zylem wygodnie oprzec sie o rog lozka a tu...Golota pierwszy raz na deskach...potem rach ciach i za linami wyl¹dowal i mamy drugi raz lez¹cego Andrzejka. Nastepnie znowu raz dostal w pizde i KONIEC :!: :D Nie wiedzialem czy œmiac sie czy plakac, wybralem pierwsz¹ opcje.

Po walce Golota mial wyraz twarzy jakby sie pytal:

"Przepraszam czy tu bijš :?: " :)

Mam nadzieje, ze juz wiecej na ring nie wyjdzie ta "ostatnia nadzieja bialych". Mial tyle szans...z Grantem, Byrdem, Ruizem..."i caly misterny plan w pizdu"

Drewniany jest Golota i tyle na jego temat. Brewster mial swojš taktyke. Od poczštku ruszyl na Polaka a ten kompletnie zaskoczony dal sie obijac niczym junior.

Szkoda po prostu wielka szkoda. Zarwalem nocke tylko niepotrzebnie...

Pierwszy znokautowany Michalczewski, teraz Golota, zaczynam bac sie o Wlodarczyka, Zegana i innych Polakow boksujšcych profesjonalnie :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
AirCanada
Ojciec Chrzestny
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 5016
Dołączył(a): 13 sie 2004, o 23:32
Lokalizacja: Rypin

Postprzez warchlak » 23 maja 2005, o 08:50

popek22 napisał(a):Golota ilo on ma wlaœciwie lat ?? 36 , 40 ?? niech juz da se spokoj z Boksem niech zmieni dyscypilne na np. szachy, bo jego wiek to wiek bardzo dobry na szachy :lol: :wink:



Nawet to czmu nie, ale problem tkwi jednak w tym, ze w szachach trzeba myslec. Nawet bardziej niz w boksie :) Nie wiem, ale moze w jakies gry karciane...?
Ostatnio edytowano 23 maja 2005, o 20:13 przez warchlak, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
warchlak
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 110
Dołączył(a): 15 maja 2005, o 23:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez AcRoSs » 23 maja 2005, o 15:08

Szybciutenko wlaka sie skonczyla. Po nokaucie Goloty wygl¹dalem tak--> :shock: , po paru sekundach tak--> :lol: . Oj Andrzej myœle, ze to byla Twoja ostatnia walka, doœc juz oboksowaleœ sie w zyciu. Mialeœ duzo szans na zdobycie mistrzostwa, jednak Twoje najlepsze lata w boksie zawodowym s¹ niestety za Tob¹. Koniec kariery :!: Wspolczuje tym ludziom, ktorzy specjalnie pojechali do Chicago na te walke :)

Pozdrawiam AcRoSs
"Niektórzy ludzie uważają, że piłka nożna jest sprawą życia lub śmierci.
Jestem bardzo rozczarowany takim podejściem. Mogę zapewnić, iż jest o wiele, wiele ważniejsza." Bill Shankly
Avatar użytkownika
AcRoSs
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 1236
Dołączył(a): 18 gru 2004, o 20:01
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Arti » 23 maja 2005, o 18:11

Andrew juz do takich walk sie nie nadaje. Pojedynek z Tysonem pozostawil trwaly œlad na psychice Andrzeja. Widac t¹ niepewnoœc w jego ciosach....chlopowi psycha siadla i juz raczej nic z niego nie bedzie.....Niech juz lepiej nie walczy bo przyniosi tylko wstyd...
Obrazek
Arti
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 256
Dołączył(a): 26 paź 2004, o 21:40
Lokalizacja: N 50°13' E 18°41'

Postprzez Belaiza » 24 maja 2005, o 17:01

Ja na te walke nie czekalam bo wole spac niz potrzec na Golote. = NIGDY GO NIE LUBIÂLAM. I lepiej niech sie juz nie wyglupia z tym boksem.
Na onecie przeczytalam komentarz jednego z internautow, ktory mnie rozbawil do lez:

1 minuta = 60 sekund
1 Golota = 53 sekundy.

:lol:
Koniec transmisji = OVER
Jak ważna jest miłość? - bardzo ważna , prawie tak jak piłka nożna.
Avatar użytkownika
Belaiza
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 530
Dołączył(a): 22 sie 2004, o 14:49
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez mlody_fan » 24 maja 2005, o 19:55

Adamek - nie byl zly
Golota- sprzedany mecz? tak myœle jak mowi¹ czekam na rewanz z Byrdem (chyba) :wink:
Avatar użytkownika
mlody_fan
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 9
Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 16:01
Lokalizacja: WrocÂław

Postprzez wilek112 » 25 maja 2005, o 18:13

JA PENIAM NAJPIERW BALOWLAEM DO 3 NA JUVENALIACH KONCERTY ,DUPY , KOKS, WÓDA ,
WRACAM NA WALKE ADAMKA I NATCHNAL MNIE SWOJA AMBICJJA I WOLA ZWYCIESTWA - TYPOWY FIGHTER CO ZA KOLES TAKA WALKA - JEST PRZECIEZ 1 POLAKIEM KTORY JEST ZAWODOWYM MISTZREMM SWIATA W BOKSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

A ANDZREJ POTWIERDZIL TA WALKA ZE SWOJE SZANSE JUZ ZMARNOWAL ZA BARDZO W TO NIE WIERZYLEM ZE 37 LETNI BOKSER POKONA BREWSTERA Z ATOMOWYM PIERDOLNIECIEM. SZKODA TYLKO ZE W TAKIM STYLU TERAZ ZNOWU SIE Z NIEGO SMIEJE CALA POLSKA. A POLACY SA Z TEGO ZNANI ZE SA ZAZDROSNI O TO ZE KOMUS Z NASZYCH SIE UDALO I TERAZ PROBUJA GO ZMIESZAC Z BLOTEM. TRUDNO SIE MOWI NIE BYLO ANDRZEJOWI PISANE BYC MISTZREM SWIAT WAGI CIEZKIEJ - ALE NIE ROBMY Z NIEGO OFERMY , DLA MNIE JEST WIELKI (MOZE OSTATANIE LATA POKAALAY ZE POWIENIEN WYCOFAC S SIE Z BOKSU TROSZKE WCZESNIEJ)

DAL MI TYLE EMOCJI NP: Z RIDICKIEM BOWE , Z RUIZEM, BYRDEM - ZE JESTM DUMNY ZE MOGLEM MU KIBICOWAC NAWET TYCH FERALNYCH NOCY (TYSON , LENOX, CZY BREWSTER OSTATNIO)

BEDE GO PODZIWIAL JAKO BOKSERA BO MIAL UMIEJETNOSCI I ZACHOWAL POLSKOSC W ODROZNIENIU DO TIGERA MICHALCZEWSKEIGO KTORY TAK JAK JA JEST Z GDANSKA I MIESZKAL 500METROW ODEMNIEA ALE WYBRAL INNA DROGE I WALCZYL DLA BARW NIEMIECKICH - I W MOIM ODCZUCIU GOLOTA POPRZEZ TO BYL BARDZIEJ POPULATNYM BOKSEREM NIZ DAREK.

ANDRZEJ GOLOTA POLSKI BOKSER WAGI CIEZKIEJ -
POZDRO :twisted:
Forever Jamie Redknapp
Avatar użytkownika
wilek112
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 74
Dołączył(a): 19 sie 2004, o 00:31
Lokalizacja: GdaĂąsk

Postprzez fanka » 25 maja 2005, o 19:48

Golota kolejny raz wprawil nas w zazenowanie. Pewnie sobie chlopak teraz da juz spokoj z boksem. No bo po co sie ma jeszcze meczyc? bez sensu. Kiedyœ byl dobry teraz z pojedynku na pojedynek coraz gorzej :)
Michalczewski tez juz pewnie na ring nie wroci :(
Dobrze, ze chociaz Adamek uratowal nasz narod ;)
Nie sztuką jest być z drużyną kiedy cały czas wygrywa. Sztuką jest być z nią gdy nadejdą gorsze chwile....
Avatar użytkownika
fanka
 
 
15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership15 years of membership
Posty: 115
Dołączył(a): 10 sie 2004, o 18:15
Lokalizacja: Warszawa/Płock

Postprzez mlody_fan » 27 maja 2005, o 16:54

podobno Adamek wyzywa Michalczewskiego na ring jak bym skakal z radoœci gdyby powalil na deski "Tigera", a Golota ma walczyc jeszcze raz z Ruizem :wink:
Avatar użytkownika
mlody_fan
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 9
Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 16:01
Lokalizacja: WrocÂław

Postprzez Arti » 1 cze 2005, o 20:32

37-letni polski pieœciarz Dariusz "Tygrys" Michalczewski oglosil w œrode w Hamburgu zakonczenie zawodowej kariery.

"Kiedy nie wszystko gra tak, jak nalezy, nie mozna juz dac z siebie 110 procent. Wtedy nalezy odejœc - bez lez" - powiedzial 37- letni Michalczewski.

Proba powrotu na ring okazala sie nieudana - 26 lutego 2005 Michalczewski przegral walke z Francuzem Fabricem Tiozzo przez techniczny nokaut. Na zawodowym ringu "Tygrys" stoczyl 50 walk. Spoœrod 48 zwyciestw 38 odniosl przed czasem.

Po porazce z Tiozzo w œrodowisku bokserskim pojawily sie glosy, ze Michalczewski powinien pozegnac sie z wyczynowym sportem. "Byl wielkim mistrzem. Nie musi tego juz wiecej udowadniac" - powiedziala wowczas mistrzyni œwiata WIBF Regina Halmich. "Tygrys" dlugo zwlekal z podjeciem ostatecznej decyzji. "Chcialem byc calkowicie pewny, ze decyzja jest wlaœciwa" - tlumaczyl swoje kilkumiesieczne milczenie bokser.

Zarowno promotor Klaus-Peter Kohl, jak i trener Sdunek pochwalili decyzje Michalczewskigo o zakonczeniu kariery. "To jest sluszne rozwišzanie" - powiedzial Kohl.

----

No i pozegnaliœmy jednego z lepszych polskich bokserow. Michalczewski odwiesil rekawice na œciane. Szkoda ze Golota nie podj¹l takiej decyzji juz po walce z Tysonem, przynajmniej oszczedzil by sobie wstydu...;)
Obrazek
Arti
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 256
Dołączył(a): 26 paź 2004, o 21:40
Lokalizacja: N 50°13' E 18°41'

Postprzez mlody_fan » 5 cze 2005, o 11:40

37-letni polski pieœciarz Dariusz "Tygrys" Michalczewski oglosil w œrode w Hamburgu zakonczenie zawodowej kariery.

Szkoda moglby mu Adamek dac popalic 8)

Proba powrotu na ring okazala sie nieudana - 26 lutego 2005 Michalczewski przegral walke z Francuzem Fabricem Tiozzo przez techniczny nokaut

I ciesze miche z tego :D

Po porazce z Tiozzo w œrodowisku bokserskim pojawily sie glosy, ze Michalczewski powinien pozegnac sie z wyczynowym sportem.

Za slaby jest to kazdy wie

"Byl wielkim mistrzem. Nie musi tego juz wiecej udowadniac"

Zalezy dla kogo byl mistrzem chyba sam dla siebie :roll:

Zarowno promotor Klaus-Peter Kohl, jak i trener Sdunek pochwalili decyzje Michalczewskigo o zakonczeniu kariery. "To jest sluszne rozwišzanie" - powiedzial Kohl.

Szfaby i box no sluszna decyzja michalczewskiego

No i pozegnaliœmy jednego z lepszych polskich bokserow

raczej jednego z najgorszych niemieckich :x

Szkoda ze Golota nie podjšl takiej decyzji juz po walce z Tysonem, przynajmniej oszczedzil by sobie wstydu

On nie ma sie czego wstydzic, dla mnie jest mistrzem, on dšzy do celu i tak ma byc POLSKA rzšdzi :)

----------

Tomasz Adamek i jego trenerzy - Andrzej Gmitruk oraz Sam Colonna - zdecydowanie odrzucaj¹ mozliwoœc rewanzu z Paulem Briggsem, ale Don King - przynajmniej w rozmowach z australijsk¹ pras¹ - wcale tego nie wyklucza. Bior¹c pod uwage, ze pojedynek 21 maja w Chicago juz teraz zostal uznany przez prase amerykansk¹ za "brutalny pieœciarski klasyk", trudno sie Kingowi dziwic, ze chetnie zobaczylby coœ takiego jeszcze raz. A Andrzej Golota? Na razie w milczeniu slucha dziennikarskich spekulacji, wiec poprosilem o wypowiedŸ tego, ktory wie i moze w boksie najwiecej - Dona Kinga.
- Zacznijmy od mistrza œwiata WBC - amerykanska prasa na razie nie pisze o polskim mistrzu œwiata, choc wiekszoœc dziennikarzy, ktorzy tylko czytali o tej porywaj¹cej 12-rundowej walce, zaluje, ze nie mogla ogl¹dac jej na HBO. Jakie s¹ Pana najblizsze plany zwi¹zane z Tomaszem Adamkiem?

Don King: - Najpierw niech mam jeszcze raz okazje pogratulowac mu fantastycznej walki i tylko zalowac, ze widzieli jš jedynie ci, ktorzy kupili bilety do United Center. Pokazal, ze wy, Polacy, macie naprawde wielkie - mam nadzieje, ze to mozna napisac - jaja. Dlatego chce, zeby jak najszybciej pokazac go calej Ameryce - najlepiej juz 13 sierpnia, kiedy chce w Chicago zorganizowac kolejnš walke --Hasima Rahmana z Monte Barrettem, ktorš tez ma pokazywac HBO. Wtedy walka Adamka na pewno bylaby oglšdana nie tylko w Polsce, ale i w calych Stanach Zjednoczonych.

- Kto bylby ewentualnym rywalem Polaka? Australijska prasa nie wyklucza rewanzu z Paulem Briggsem, ale opiekunowie Tomka nie chcš nawet o tym slyszec. I jeszcze jedno - Adamek walczyl 21 maja ze zlamanym nosem...

- No wlaœnie, az strach pomyœlec, jakby ten chlopak potrafil sie bic, kiedy nie leciala mu z nosa krew i bylby zdrowy! Do sierpnia jest jeszcze troche czasu, powinien sie wyleczyc. Z kim mialby walczyc? Ja bym chcial, zeby do Chicago przylecial Thomas Ulrich, bo on jest naszym obowi¹zkowym rywalem. Kontaktowalem sie juz z jego ludŸmi i czekam na odpowiedŸ. Jak sie bedzie bal, znajdziemy Adamkowi jakiegoœ innego rywala. Najwazniejsze, by po raz kolejny walczyl i pokazal sie Ameryce.

- A co z Andrzejem Golotš?

- Slyszalem, ze zbiera od twoich rodakow ciegi, ale taki jest boks i tak wyglšda sport, w ktorym na przeciwko siebie wychodzi dwoch ponad 100-kilogramowych atletow, ktorzy chcš jeden drugiemu urwac glowe. To byl jeden z najbardziej sensacyjnych nokautow, jakie widzialem, ale nie wierze, by przegrana z Brewsterem oznaczala dla Goloty koniec kariery. Nie wierze i dlatego chcialbym, zeby tego 13 sierpnia takze on, obok Adamka i Rahmana, walczyl ponownie w Chicago.

- Jak realny jest pojedynek z Nikolajem Walulejewem?

- Dobre pytanie. On ma chyba ze 150 kilogramow i ponad dwa metry (213 cm - przyp. PG), ale jeszcze z nikim umiej¹cym sie bic nie walczyl. Chyba ze liczymy Geralda Noblesa. Z Rosjaninem mam osobiœcie na pienku, bo przed rokiem wygral przez dyskwalifikacje wlaœnie z bed¹cym w mojej stajni Geraldem. Sedziowie nie wiedzieli, jak dac Rosjaninowi zwyciestwo, wiec zdyskwalifikowali Noblesa za bicie ponizej pasa. Tak jakby to byla jego wina, ze siega temu olbrzymowi do pasa! Jest w tej sprawie oficjalny protest i powiedzialem ludziom Walujewa, ze jak nie chc¹ jeszcze raz walki z Geraldem, to mam takiego Polaka, ktory szybko go znokautuje i ta bajka sie skonczy.

- A co na to majšca sankcjonowac ten pojedynek WBA?

- Prowadze koncowe rozmowy z WBA, gdzie Walujew jest sklasyfikowany na pierwszym miejscu listy pretendentow do walki o tytul mistrza œwiata. To ma byc walka eliminacyjna - musisz wyjœc na ring albo wyrzucamy cie z rankingu. Jeœli WBA nakaze mu walczyc z Golot¹, to nie bedzie mial wyboru.

- Pytanie za milion dolarow - rozmawial Pan na ten temat z Andrzejem Golotš?

- Nie, ale wiem od ludzi blisko z nim zwišzanych, ze to nie jest koniec kariery Andrzeja, ze chce jeszcze walczyc. Dal mi dwie piekne walki, raz przegral przez nokaut, co moze sie w tym sporcie zawsze zdarzyc. Jestem mu winien te szanse.
ÂZrodlo: PolskiBoks.Pl
Obrazek
Avatar użytkownika
mlody_fan
 
 
14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership14 years of membership
Posty: 9
Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 16:01
Lokalizacja: WrocÂław

Następna strona

Powrót do Inne dyscypliny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości